گوشی هوشمند Meiigoo Note 8 به زودی به FACE ID مجهز خواهد شد

743b2824bf903246c90590acdfa400c1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به وبلاگهای تکنولوژی  ویژگی شناسه چهره آیفون ایکس توجه بسیاری را به خود جلب کرده ست و این در حالی است که بسیاری از تولید کنندگان در حال برنامه ریزی برای استفاده از این تکنولوژی هستند.هنگام صحبت در مورد چنین تکنولوژی پیشرفته ای انتظار میرفت شرکت های بزرگی چون هو آ وی، اوپوو و چند شرکت دیگر در میان اولین کسانی باشند که با شرکت اپل مخالفت میکنند. اما در این مورد نه تنها مخالفتی نشد بلکه در حالا حاضر Meiigoo  در حال اجرای این ویزگی روی دستگاه بعدی خود یعنی Meiigoo Note 8! میباشد.

توضیحاتی در مورد این ویژگی:

این ویزگی شبیه سیستم  شناسه چهره به کار رفته در آیفون ایکس جدید میباشد. به احتمال خیلی زیاد دوربین جلویی که  در Meiigoo Note 8  موجود میباشد با بهره گرفتن از  تشخیص چهره ۳D میتوانید ویزگی های صورت را شناسایی کرده و سپس دستگاه را دریک لحظه باز کند. اطلاعات بیشتر در مورد این تکنولوژی پیشرفته در حال حاضر دسترس نیست.

Meiigoo Note 8 همچنین یک فیلم نمایشی از طراحی دستگاه را در سایت یوتیوب منتشر کرده است. همانظور که در ویدیو دیده میشود,بسیار شبیه Note8 قبلی است. اما این دستگاه قابلیت های دارد از قبیل: نمایشگر ۱۸.۹ تمام صفحه, شیشه دو لبه منحنی ۳D و آینه ای  مانند منحصر به فرد و همچنین امکان تنظیم دوربین دوگانه در پشت. اگر از نزدیک نگاهی بیندازید متوجه یک سنسور اثر انگشت در پشت نیز خواهی شد.

اگر علاقمند شده اید به این تلفن هوشمند هم اکنون میتوانید آن را از سایت خودش  سفارش دهید.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار