گوشی هوشمند Honor 6C Pro معرفی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی پس از معرفی تلفن هوشند آنر۷ایکس و تبلت آنرواترپلی تصمیم گرفت یک مدل میان رده دیگر را به نام Honor 6C Pro معرفی کند.

گوشی هوشمندی که در طراحی تفاوتی با سایر اسمارتفون های سری آنر نداشته و محصولی مطلوب به شمار می رود. در طراحی Honor 6C Pro باکیفیت به نظر می رسد و همانند دیگر گوشی های هوشمند میان رده است.

از مشخصات آن باید به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی HD، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، پردازنده مدیاتک MT6750، ابعاد ۱۴۷*۷۳*۷.۶۵میلیمتری، وزن ۱۴۵ گرمی و رابط کاربری EMUI 5 اشاره داشت.

 Honor 6C Pro در تاریخ نامشخص وارد بازارها می شود و متاسفانه هوآوی به قیمت آن نیز اشاره نداشته است. دو محصول پیشین یعنی آنر۷ ایکس با قیمت ۳۰۰ و تبلت آنرواترپلی با قیمت ۴۰۰ دلار بزودی دردسترس مشتریان قرار می گیرد. اما متاسفانه درباره قیمت و تاریخ  Honor 6C Pro اظهار نظری توسط هوآوی صورت نگرفته است.

بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی هوآوی مراجعه کنید. احتمالا بزودی مدل های دیگری نیز توسط این برند چینی معرفی خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار