انتشار تصویر دیگر از کاور گلکسی نوت ۹

1c202ad8df6d5adba490b98693e0ae32
زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتشار تصویر دیگر از کاور گلکسی نوت ۹

شرکت سامسونگ در ابتدا قصد داشت گلکسی نوت ۹ را در ماه جولای معرفی کند اما مدتی پیش گزارشی انتشار یافت که نشان می داد این کمپانی تصمیم گرفت طراحی محصول خود را تغییر دهد.

از این رو گفته شده گلکسی نوت ۹ با طراحی نزدیک به گلکسی نوت ۸ معرفی خواهد شد و قرار نیست دوربین دوگانه ای مشابه گلکسی اس ۹ پلاس داشته باشد.

پس از آن خبر چند روزیست شاهد انتشار تصاویر از کاور گلکسی نوت ۹ هستیم که دوربین افقی با سنسور اثرانگشتی در قسمت زیرین آن را نشان داده و جالب به نظر می رسد.

البته تنها تغییر صورت گرفته مربوط به سنسور بوده و در باقی قسمت های طراحی تفاوتی شاهد نیستیم. این نشان می دهد سامسونگ اطمینان کاملی از رونمایی محصول جدید خود داشته و این اسمارتفون ها از پس آزمایش ها موفق بیرون آمده است. در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد.

البته می توان گفت کمپانی سامسونگ در حال بهبود بیشتر این پتنت و فناوری برای بالا بردن دقت عملکرد آن می باشد چرا که قصد دارد علاوه بر استفاده از این فناوری در تلفن های همراه هوشمند خود از آن در سایر محصولات خود نیز استفاده کند از این رو بهبود عملکرد آن برایش مهم است و این مسئله هم می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم سامسونگ باشد .

از مشخصه های سخت افزاری گلکسی نوت ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+ اینفینیتی دیسپلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۸۵۰ یا ۴۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار