شایعات میگویند که شیائومی Mi 7 با یک رم ۸ گیگابایتی می آید

3da877ad575c1f32872bc7929509d61d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو – درحالیکه شرکت شیائومی تایید کرده است. که به زودی جانشین شیائومی Mi 6 را در گنگره Mobile world معرفی خواهد کرد. اماشایعات چیز دیگری را نشان میدهند. شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی معرفی پرچم دارد خود را به تعویق انداخته است و به جای آن قرار است Mi Mix 2s را رد  MWC 2018 معرفی کند.

تصویر منتشر شده از Mi 7

مشخصات فنی شیائومی Mi 7 در قالب یک عکس، باز هم توسط منابع چینی منتشر شد. یکی از مجلات خبری به نام Playfuldroid  یک تصویر از پرچم دار جدید شرکت شیائومی منتشر کرده است. این تصویر ضمن تایید اطلاعات قبلی، از تجهیز پرچمدار شیائومی به آخرین نسخه از اندروید خبر دارد.  علاوه بر این ها این تصویر  برخی از جزئیات شناخته شده در مورد Mi 7 نشان داده شده است.

مشخصات کلی پرچم دار جدید شیائومی

مطابق با اطلاعات قبلی ، گوشی جدید شیائومی قرار است با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و پردازنده ای ۲.۷۹ گیگاهرتزی تولید شود. همچنین سازندگان این بار از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهند برد که البته تنها ۹۴.۷۲ گیگابایت از آن قابل استفاده است.

همچنین شرکت شیائومی اعلام کرده است :

که در سال جاری میلادی، اولین چیپ ست Qualcomm را در نمایشگاه ۲۰۱۸  MWC معرفی خواهد کرد که این چیپ ست میتواند درخشندگی و قدرت سامسونگ را به سرقت ببرد.

جذاب ترین قابلیت های پرچم دار جدید

چیزی که بیشتر از تما ین ها توجه را به شیائومی Mi 7 جلب میکند در واقع، رابط کاربری دستگاه است.

قبلا اعلام شده بود که این گوشی هوشمند با رابط کاربری MIUI 8.1.30x  ارائه خواهد شد. این در حالی است که در حال حاضر آپدیت  MIUI 9 برای بش از چها دستگاه عرضه شده است.  همانظور که قبلا اشار کردیم این دستگاه به اندروید ورژن ۸.۱ اوریو مجهز است پس احتمالا با رابط کاربری MIUI 9.2 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برخی دیگر از ویژگی های شیائومی Mi 7

قبل از رسیدگی به سایر ویژگی ها بهتر است بگوییم که یکی دیگر از ویژگی های جذاب این دستگاه تغییر عظیم ظرفیت باتری آن میباشد. گفته میشود که شیائومی Mi 7  با یک باتری ۴۴۸۰ میلی آمپری قدتمند شده است که بسیار قویتراز مدل قبلی آن است.

به غیر از موارد فوق، شایعات خبر از وجود

  • دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی
  • یک صفحه نمایش ۵.۶ اینچی  Full HD
  • حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برای ذخیره سازی

تاریخ انتشار شیائومی Mi 7

در اول اشاره کردیم که معرفی این پرچم دار به تعویق خواهد افتاد.

گفتیم که به جای آن قرار است شیائومی  Mi Mix 2s عرضه شود.

برخی از منابع خبری از راه اندازی این دستگاه بعد از MWC  در ماه آوریل شایعاتی میگویند.

درباره ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

اگر هم جزو طرفدار های گوشی های هوشمند هستی میتونی اخبار های موجود در دیجی دو رو دنبال کنی

دیجی دو در خدمت شما

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار