ZTE و معرفی N3

2f6f09adf6a61864dd1f54c17efe152b
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ZTE را می توان یکی از برندهای بزرگ صنعت تلفن هوشمند دانست که اخیرا محصولات خود را روانه بازار ایالات متحده نیز می سازد. بنابراین تولیدات ZTE تنها اختصاص به منطقه یا کشور خاصی نداشته و مناطق متعددی را در برمی گیرد. این شرکت به دنبال رونمایی از چندین گوشی هوشمند طی MWC و CES 2018، تصمیم گرفت به تازگی یک میان رده کارآمد و خوش قیمت را که در طراحی نیز قابل قبول بوده، به نام ان ۳ یا N3 رونمایی کند. این گوشی هوشمند اگرچه پرچمدار نیست اما مشخصات بزرگی توسط زد تی ای برای آن تدارک دیده شده که می توان این گوشی هوشمند را قابل و بزرگ پنداشت.

البته این مدل آخرین محصول سال ۲۰۱۸ زد تی ای نیست و کمپانی در نظر دارد تا پایان سال به معرفی چندین مدل جدید دیگر نیز بپردازد و بر محبوبیت خود بیافزاید. مدل های جدیدی از خانواده های گوشی هوشمند زد تی ای در راه هستند. اگر بخواهیم به مشخصات N3 اشاره کنیم باید به صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و IPS FHD+، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۵، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. چنین مشخصات سخت افزاری N3 را در دسته گوشی های هوشمند قابل توجه و باکیفیت قرار می دهد که می توان آن را در دسته برترین ها جای داد.

ZTE سعی داشته هر سال چندین مدل گوشی هوشمند را معرفی کند از این رو برای سال ۲۰۱۸ ترجیح داده با دستی پر آن را به پایان برساند و برای اوایل سال به معرفی چند مدل محدود پرداخت. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت زد تی ای مراجعه کرد تا اطلاعات کاملی بدست آورد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار