گلکسی M52 5G سامسونگ در گیک‌بنچ مشاهده شد

0492bec96758dc684e4e3d1d5a97d793
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بسیاری از مستنداتی که در بنچمارک از دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G ارائه و منتشر گردیده است برخی را به اشتباه انداخته است. بسیار بر این باورند که کره ای ها تصمیم گرفته اند گوشی میان رده خود را با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کنند. اما در حقیقت اینگونه نیست و تصور بسیاری از مردم اشتباه است.

اسم رمزدار مادربرد این دستگاه Lahaina می باشد که این نام به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مربوط می شود. با توجه به برخی امتیازات و این نام، بسیاری به این گمان زدگی دچار شده اند که آیا واقعا برند سامسونگ گلکسی M52 5G خود را که یک گوشی میان رده است، قرار است با تراشه اسپندراگون ۸۸۸ روانه بازار کند؟ برخی از شایعات هم در این میان به این گمان زدگی، بیشتر جهت می دهند. اما باید بگوییم حقیقت چیز دیگری می باشد.

احتمالا یک خطا و یا انتشار برخی اخبار و اطلاعات اشتباه باعث شده است تا مردم در بسیاری از کشورها این گونه تصور کنند که سامسونگ قصد بر ورود گلکسی M52 5G با تراشه اسپندراگون را دارد. تراشه ای که پرچمدار چیپ ها در بازارهای امروزی می باشد. اما برای اینکه با حقیقت آشنا شوید، گفتنی است که مشخصات تراشه به کار گرفته شده در بنچمارک این گوشی هوشمند میان رده که ظاهرا مدت زمانی است که سامسونگ در حال کار کردن بر روی آن است، اصلا مطاقبتی با مشخصات اسنپدراگون ۸۸۸ ندارد. چرا که با وجود کمبود این تراشه در جهان، خیلی بعید از است که کره هایی تصمیم داشته باشند گوشی میان رده خود را با اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار عرضه کنند.

گلکسی M52 5G سامسونگ در گیک‌بنچ مشاهده شدنتایج بنچمارک که قابل دسترس می باشد،  از دستگاهی با شماره مدل SM-M526BR منتسب به گلکسی M52 5G  در پایگاه داده گیک بنچ خبر می دهد که از کسب امتیاز ۷۷۶ در تست تک هسته ای و امتیاز ۲۸۷۷ در تست چند هسته ای بر خوردار است. بر اساس مستنداتی که در خود بنچمارک نیز موجود است، این دستگاه از چیپست هشت هسته ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی بهره می برد. گوشی میان رده گلکسی M52 5G دارای پردازنده گرافیکی آدرنو L 642 می باشد.

در سال های پیش چیزی که شبیه به این مدل باشد آنر ۵۰ پرو بود که با چیپست اسنپدراگون G778 و مادر بردی با اسم رمز Lahaina در بنچمارک مشاهده شده بود. اما امروز امتیازی که از گلکسی M52 5G کسب نموده است، این جور به نظر می رسد که کره ای ها قصد دارند این گوشی میان رده را با تراشه اسنپدراگون G 778 و رم ۶ گیگابایتی روانه بازار کنند. اما در حالت کلی باید منتظر بود تا ببینیم سامسونگ قصد چه کاری را دارد و قرار است از این گوشی میان رده با چه مشخصاتی رونمایی نماید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار