گزینه های رنگی جدید برای میت ۲۰ پرو در راه است

85b4793b5dfd949966d86bc581476f6e
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت هوآوی را می توان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند به شمار آورد. برندی که هر سال نسل جدیدی از تلفن های هوشمند خود را معرفی می کند.

در اکتبر ۲۰۱۸ این شرکت خانواده گوشی های هوشمند پرچمدار میت ۲۰ را با ویژگی های برجسته معرفی کرد و در حال حاضر نیز تمامی مدل ها دردسترس هستند.

به تازگی دو گزینه رنگی جدید میت ۲۰ پرو آشکار شده که به عنوان آبی کمت و قرمز Fragrant شناخته می شوند. دو  رنگ خاصی از قرمز و آبی که میت ۲۰ پرو را منحصربفرد می سازند.

دقیقا مشخص نیست میت ۲۰ پرو چه زمانی این دو گزینه رنگی جدید را دریافت می کند. Mate 20 Pro با مشخصاتی از قبیل صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی QHD+ AMOLED یا رزولوشن ۳۱۲۰*۱۴۴۰پیکسلی، پردازنده ۷ نانومتری کرین ۹۸۰، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه ۴۰/۲۰/۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از شبکه ۴G LTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰ و چندی دیگر اشاره کرد.

شایان ذکر است که میت ۲۰ پرو دارای سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، فناوری شارژ بی سیم معکوس و برخی ویژگی های منحصربفرد دیگریست. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این گوشی هوشمند بهتر است به وب سایت هوآوی مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار