کمپانی وان‌پلاس در فهرست برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت قرار گرفت

d62965c6f2195ea8aeedb368a228e28d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مطمعنا واژه‌های اقتصادی، میان‌رده و بالارده در گوشی‌های هوشمند بارها و بارها به‌گوشتان خرده است. درواقع هر یک از گوشی‌های هوشمندی که تولید می‌شوند در یکی از این سه دسته قرار می‌گیرند. گوشی‌های هوشمند اقتصادی برای کاربرانی که از بودجه کافی برای خریداری یک گوشی هوشمند برخوردار نیستند طراحی و تولید می‌شوند که از قیمت پایینی برخوردارند البته امکانات و ویژگی‌های آن‌ها نیز متناسب با همان قیمت پایین است.

گوشی‌های هوشمند میان‌رده هم همانطور که از نامشان پیداست دارای امکانات و قابلیت‌های متوسطی هستند که موجب می‌شود قیمت آن‌ها نیز متوسط باشد و درنهایت گوشی‌های هوشمند بالارده از بهترین امکانات و قابلیت‌ها برخوردار هستند که متناسب با امکاناتی که  دارند قیمت آن‌ها نیز بسیار بالا است. نکته حائز اهمیت این است که همه کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، در هر سه دسته یعنی اقتصادی، میان‌رده و بالارده گوشی تولید نمی‌کنند بلکه متناسب با سیاست‌هایی که دارند بیشترین گوشی‌های خود را در یکی از این رده‌ها تولید می‌کنند.

به تازگی موسسه Counter Point لیستی را منتشر کرده است که تولید‌کننده‌های بیشترین گوشی‌های هوشمند بالارده که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند را نشان می‌دهد.

در این لیست، کمپانی اپل در صدر قرار دارد به‌گونه‌ای که ۵۸ درصد از محصولاتی که تولید می‌کند شامل گوشی‌های هوشمند هستند و از این میزان ۵۱ درصد گوشی‌های هوشمند بالارده هستند که قیمت بسیار بالایی دارند. دومین جایگاه به کمپانی سامسونگ اختصاص پیدا کرده است که از کل محصولاتی که تولید می‌کند، ۲۳ درصد آن‌ها گوشی‌های هوشمند است و از این ۲۳ درصد، ۲۱ درصد گوشی‌های هوشمند بالارده هستند. رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم نیز به ترتیب به کمپانی‌های هواوی، OPPO و وان پلاس تعلق گرفته است.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار