آیفون بار دیگر ، پرفروش ترین محصول سال ۲۰۱۷ شد.

3c1edd10d7a34bbc48e5d3b14aa60eb4
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اولیه سال ۲۰۱۸  میلادی جدید و باتبریک این رویداد، قصد داریم تا پرفروش ترین محصولات تکنولوژی سالی که گذشت (۲۰۱۷ ) را به شما معرفی کنیم.

برطبق گزارش های وبگاه usa today، مثل همیشه در صدر این لیست پر فروش ترین ها گوشی های آیفون شرکت اپل قرار دارند.که دیگه این موضوع طبیعی شده.

نکته دارای اهمیت این است که تعداد فروش محصولات با برند ایفون خیلی بالاتر از هر محصول تکنولوژی دیگری درلیست پروفروش سال وجود داره.

پرفروش ترین های تکنولوژی در سال ۲۰۱۷

آقای دنیل آیوز، تحلیلگری که برای وبگاه USA Today  نمودار پر فروش ترین محصولات سال را تهیه و بررسی میکند. در مورد این نمودار ها گفت : شرکت اپل بافروش تعداد

۲۲۳ میلیون گوشی ( که رقم قابل توجهیه واقعا) آیفون خود در سال گذشته  ( ۲۰۱۷ )، از فرئش محصولات خود در سال قبل تر که تعداد ۲۱۱  میلیون گوشی آیفون فروخت فراتر رفته است. این آمار و ارقام شامل تمامی مدل های جدید گوشی های آیفون از جمله  شامل آیفون ۸ ، آیفون ۸ پلاس و آیفون X  میباشد.

پرفروش ترین آیفون های سال ۲۰۱۷

در جایگاه دوم این لیست یکی از شرکت هایی قرار دارد که امروزه بسیاری از ما از محصولات آن استفاده میکنیم، یعنی شرکت سامسونگ. البته شرکت سامسونگ رده دوم لیست را با اختلاف معنی داری پس از شرکت اپل به خود اختصاص داد. شرکت سامسونگ با محاسبه تمامی فروش هایش اعم از گوشی های  Galaxy S8 و Note 8، تنها توانست فروش خود را به  ۳۳ میلیون نسخه برساند که در مقابل شرکت اپل بسیار ناچیز است. فروش شرکت اپل چیزی حدود ۹ برابر فروش سامسونگ است که این مقدار قابل لمسی است در بازار تجارت.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۱۷

در حقیقت شرکت اپل تعداد آیفون بیشتری از مجموع تعداد تمام چهار آیتم بعدی که درلیست پرفروش ترین ها قرار دارند، آیفون فروخته است. که البته در همین چهار آیتم هم باز خود شرکت اپل حضور دارد.این بار با ساعت ها هوشمندش.

رده های بعدی لیست پرفروش ترین ها تعلق دارد به : فروش Echo Dot سایت آمازون با فروش ۲۴  میلیون نسخه ، ساعت های هوشمند شرکت اپل با فروش ۲۰  میلیون نسخه ، و سوئیچ نینتندو با فروش تعدا ۱۵ میلیون نسخه.

Echo Dot،یک اسپیکر هوشمند است از Amazon

blankساعت هوشمند اپل شامل اپل واتچ های ۲ و  ۳

blank

نینتندو سوئیچ، کنسول بازی شرکت نینتندو 

 

blankهنوز مشخص نیست که دقیقا چه تعداد آیفون در سال جاری فروخته شده است، اما بر طبق گزارش بلومبرگ، تقاضا برای آیفون های گرانقیمت کمتر از انتظار است و به نظر می رسد مشتریان مدل های ارزان تر را ترجیح می دهند.

با این حال، تعداد فروش محصولات شرکت اپل در سال گذشته تنها کمی با رکورد دست نیافتنی اپل در سال ۲۰۱۵ میلادی با فروش ۲۳۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند، فاصله دارد.

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار