پوستر جدید گلکسی نوت ۱۰ پلاس پیش از معرفی رسمی درز کرد

c9c588e274da399a1fac15822e6cc121
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سری گلکسی نوت ۱۰ قرار است در نهم اوت سال جاری به طور رسمی توسط شرکت سامسونگ معرفی شود و تا به حال برخی از مشخصات آن را در سراسر وب شاهد بودیم. همه‌ی ما می‌دانیم که این دستگاه در دو نسخه‌ی معمولی و پلاس معرفی و عرضه خواهد شد.

همانطور که اشاره شد پیش از این ما شاهد برخی از مشخصات و رندرهای این سری بودیم، با این حال امروز شاهد رندرهای بیشتری از آن ها هستیم که به ما دو طرح مختلف را نمایش می‌دهد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید این رندرها عنوان جدیدی را به خود گرفته‌اند و در نتیجه اطلاعات جدیدی را به دنبال دارند. ما پیش از این دانستیم که دکمه‌ی بیکسبی از این سری حذف خواهد شد و به علاوه دکمه‌ی پارو بنا به دلایلی به سمت چپ منتقل می‌شود.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:25%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

در حالیکه ما پیش از این هم به کمک رندر طراحی شده‌ی مبتنی بر CAD نگاهی اجمالی به نوت ۱۰ پلاس پیدا کردیم، و حالا رندرهای جدید اطلاعات بیشتری را به نمایش گذاشتند، باز هم  همچنان رندری وجود ندارد تا بتوانیم وجود یا عدم وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون را تایید یا رد کنیم. همانطور که در رندرهای بالا هم مشاهده می‌کنید تصویری سر و ته وجود ندارد که بتوان پایین دستگاه را مشاهده کرد.

پوستر نوت ۱۰ پلاس

اگر به تصویر زیر نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که دستگاه از بالا مورد بررسی قرار گرفته است و شاید یکی از دلایل انجام این کار پنهان کردن موضوع عدم وجود جک هدفون در دستگاه باشد! تصویر زیر قسمت بالایی نوت ۱۰ پلاس را به همراه قاب رنگ خاص آن به نمایش گذاشته است که با کمی دقت در آن می‌توان وجود شکاف سیم کارت، خط نازک آنتن دستگاه و یک بخش مشکی کوچک را تصدیق کرد.

blank

                                                             نوت ۱۰ پلاس

به طور کلی نمی‌توان گفت که این بخش مشکی کوچک برای چه چیزی تعبیه شده است، با این حال حدس می‌زنیم که یک سنسور مجاورت مجتمع جدید (مادون قرمز) باشد. البته نباید این نکته را هم نادید بگیریم که این قابلیت سال ها است که از دستگاه های سامسونگ حذف شده است.

رندر جدید گلکسی واتچ اکتیو ۲

در کنار گلکسی نوت ۱۰ پلاس شاهد رندر جدیدی از جدیدترین گلکسی واتچ سامسونگ یعنی اکتیو واتچ ۲ هستیم که قرار است در کنار سری نوت ۱۰ از آن نیز رونمایی رسمی انجام شود. این رندر اکتیو واتچ ۲ را در رنگ صورتی نشان می‌دهد که از یک جفت بند سیلیکونی بهره می‌برد. بر خلاف مدل قبلی که دارای یک بند مشکی چرمی بود.

blank

                                                                                اکتیو واتچ ۲

در آخر هم اینکه شایعات جدیدی وجود دارند که ادعا می‌کنند در کنار سری نوت ۱۰ شاهد معرفی رسمی یک ایربادز جدید از سوی سامسونگ هستیم که توانایی کنسل کردن نویز را دارا می‌باشد! باید امیدوار باشیم که در روز های آینده اطلاعات بیشتری از این گجت را شاهد باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار