پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹

3191ac090d1831809aae0471383ab407
زمان مطالعه: 5 دقیقه

یک تلفن همراه برای آنکه در بین مردم محبوب شود، نیاز به فاکتورهای زیادی دارد. اما آنچه که در آخر مهم تر است، ارزش خریدی است که یک اسمارت فون در برابر کیفیت و ویژگی هایش ارائه می‌دهد؛ و در این راستا به نظر می‌رسد که هیچ شرکتی در دنیا همانند شیائومی موفق نبوده است! این شرکت چینی همواره به ارائه‌ی اسمارت فون‌های با قیمتی کمتر از رقبا در دنیا مشهور است و ردمی نوت ۷ آن توانسته تا عنوان پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ را از آن خود کند.

پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹

در ادامه، لیستی که که توسط سایت gsmarena از پرفروش ترین گوشی‌های دنیا در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است را مرور می‌نماییم:

ردمی نوت 7 با بدنه‌ی شیشه‌ای ساخته شده و ظاهر بسیار شیکی دارد.

ردمی نوت ۷ با بدنه‌ی شیشه‌ای ساخته شده و ظاهر بسیار شیکی دارد.

Xiaomi Redmi Note 7

این اسمارت فون فقط در حدود ۲۰۰ یورو (۲.۷ میلیون تومان برای مدل ۴/۶۴ گیگ) قیمت دارد و با این حال ویژگی‌هایی همچون دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و پردازنده‌ی Snapdragon 660 را به شما ارائه می‌کند. ردمی نوت ۷ با بدنه‌ی شیشه‌ای ساخته شده و ظاهر بسیار شیکی دارد.

پنجمین عضو از خانواده‌ی گلکسی A در سال جدید توانسته تا رتبه‌ی دوم لیست پرفروش ترین گوشی 2019 را به خود اختصاص دهد.

پنجمین عضو از خانواده‌ی گلکسی A در سال جدید توانسته تا رتبه‌ی دوم لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دهد.

Samsung Galaxy A50

پنجمین عضو از خانواده‌ی گلکسی A در سال جدید توانسته تا رتبه‌ی دوم لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دهد. نمایشگر سوپرامولد ۶.۴ اینچی، پردازنده‌ی قدرتمند و کم مصرف Exynos 9610، سیستم دوربین سه گانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی تنها بخشی از ویژگی‌های این میان رده‌ی زیبا می‌باشند. گلکسی A50 در حدود ۲۵۰ یورو قیمت دارد.

ردمی نوت 7 پرو قطعا از جذاب ترین میان رده‌های 2019 بوده و نام خود را در تاریخ ثبت خواهد کرد!

ردمی نوت ۷ پرو قطعا از جذاب ترین میان رده‌های ۲۰۱۹ بوده و نام خود را در تاریخ ثبت خواهد کرد!

Xiaomi Redmi Note 7 Pro

ردمی نوت ۷ پرو قطعا از جذاب ترین میان رده‌های ۲۰۱۹ بوده و نام خود را در تاریخ ثبت خواهد کرد! این دستگاه از نظر ظاهری کاملا شبیه به ردمی نوت ۷ می‌باشد، اما آپگریدهای مفیدی در آن صورت پذیرفته است که از جمله‌ی آنها می‌توان به استفاده از چیپست Snapdragon 675 و افزایش حافظه‌ی RAM به ۶ گیگابایت اشاره کرد. قیمت ردمی نوت ۷ پرو در اروپا از حدود ۲۶۰ یورو آغاز می‌شود.

گلکسی S10 پلاس برای اولین بار از وای فای 6، چیپست قدرتمند Snapdragon 855 و نمایشگر Dynamic AMOLED رونمایی کرد

گلکسی S10 پلاس برای اولین بار از وای فای ۶، چیپست قدرتمند Snapdragon 855 و نمایشگر Dynamic AMOLED رونمایی کرد

Samsung Galaxy S10 Plus

پرچمدار جدید سری S سامسونگ که در بدو ورود سروصدای بسیار زیادی را به پا کرده بود، توانسته تا رتبه‌ی چهارم لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ را از آن خود کند. گلکسی S10 پلاس برای اولین بار از وای فای ۶، چیپست قدرتمند Snapdragon 855 و نمایشگر Dynamic AMOLED رونمایی کرد و به زودی به عنوان بهترین اسمارت فون اندرویدی تاریخ از نگاه بسیاری از منتقدان انتخاب شد. علاوه بر طراحی زیبا و مدرن، ضدآب بودن و دوربین سلفی PUNCH HOLE، سیستم دوربین پشتی این گوشی بسیار قدرتمند و توانا است. با این حال S10 پلاس در حدود ۸۳۰ یورو قیمت دارد که در مقایسه با آیفون XS چیزی نیست!

سامسونگ گلکسی M20. این دستگاه بیشتر از همه به دلیل باتری فوق العاده قدرتمند 5000 میلی آمپرساعتی خود معروف است

سامسونگ گلکسی M20. این دستگاه بیشتر از همه به دلیل باتری فوق العاده قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی خود معروف است

Samsung Galaxy M20

رتبه‌ی پنجم لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ به یک باجت فون کره‌ای تعلق گرفته است: سامسونگ گلکسی M20. این دستگاه بیشتر از همه به دلیل باتری فوق العاده قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی خود معروف است و قیمت آن از حدود ۲.۳ میلیون تومان آغاز می‌شود. با این حال ویژگی برجسته‌ی دیگری در گلکسی M20 دیده نمی‌شود و حتی می‌توان از نمایشگر TFT آن انتقاد نمود.

M30 یک آپگرید بسیار خوب برای گلکسی M20 که با حفظ نقاط قوت، نقاط ضعف سلف خود را تا حد زیادی پوشش داده است.

M30 یک آپگرید بسیار خوب برای گلکسی M20 که با حفظ نقاط قوت، نقاط ضعف سلف خود را تا حد زیادی پوشش داده است.

Samsung Galaxy M30

یک آپگرید بسیار خوب برای گلکسی M20 که با حفظ نقاط قوت، نقاط ضعف سلف خود را تا حد زیادی پوشش داده است. این گوشی همچنان از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده می‌کند، اما به جای نمایشگر قدیمی و پرمصرف PLS TFT، به یک نمایشگر پرنور و زیبای Super AMOLED مجهز شده است. ولی گلکسی M30 هم به مانند گلکسی M20، همچنان به پردازنده‌ی Exynos 7904 مجهز شده است، در حالی که انتظار آپگرید بزرگی در این بخش می‌رفت.

گلکسی A70 آپگریدی برای A50 می‌باشد، در حالی که قیمت آن فقط کمی بیشتر شده است.

گلکسی A70 آپگریدی برای A50 می‌باشد، در حالی که قیمت آن فقط کمی بیشتر شده است.

Samsung Galaxy A70

رتبه‌ی هفتم لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ هم در اختیار سامسونگ است. گلکسی A70 آپگریدی برای A50 می‌باشد، در حالی که قیمت آن فقط کمی بیشتر شده است. این دستگاه ۳۳۰ یورویی دارای دوربین اصلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بوده و از چیپست Snapdragon 675 (همانند ردمی نوت ۷ پرو) استفاده می‌نماید. نمایشگر پرنور و بسیار باکیفیت A70 از اصلی ترین نقاط قوت آن می‌باشد.

Nokia 9 PureView 6 دوربین در پشت و یک دوربین در جلو

Nokia 9 PureView 6 دوربین در پشت و یک دوربین در جلو

Nokia 9 PureView

۶ دوربین در پشت و یک دوربین در جلو، چیپست Snapdragon 845 و نمایشگر P-OLED با رزولوشن QHD (بالاتر از فول اچ‌دی) تنها بخشی از ویژگی‌های این اسمارت فون قدرتمند می‌باشند. با این حال با قیمت ۵۳۰ یورو، Nokia 9 PureView اصلا گوشی ارزان قیمتی نیست!

Xiaomi Mi 9 پرچمدار 2019 شیائومی با وجود استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا مثل پردازنده‌ی Snapdragon 855، فقط در حدود 420 یورو قیمت دارد

Xiaomi Mi 9 پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی با وجود استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا مثل پردازنده‌ی Snapdragon 855، فقط در حدود ۴۲۰ یورو قیمت دارد

Xiaomi Mi 9

پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی با وجود استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا مثل پردازنده‌ی Snapdragon 855، فقط در حدود ۴۲۰ یورو قیمت دارد و به همین دلیل در لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ جای کرفته است.

این دستگاه با قیمت 660 یورو به برترین فناوری‌های روز دنیا در صنعت اسمارت فون مجهز است و در لبه‌ی تکنولوژی حرکت می‌کند!

این دستگاه با قیمت ۶۶۰ یورو به برترین فناوری‌های روز دنیا در صنعت اسمارت فون مجهز است و در لبه‌ی تکنولوژی حرکت می‌کند!

Samsung Galaxy S10

و رتبه‌ی دهم لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ هم به مدل اصلی پرچمدار سری S سامسونگ می‌رسد. این دستگاه با قیمت ۶۶۰ یورو به برترین فناوری‌های روز دنیا در صنعت اسمارت فون مجهز است و در لبه‌ی تکنولوژی حرکت می‌کند!

در ادامه، رتبه‌های یازدهم تا بیستم لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ را به ترتیب ملاحظه می‌فرمایید:

البته لیست gsmarena جهانی است و همان طور که می‌دانید، بیشتر کاربران تلفن همراه در کشورهای آسیایی چین و هند زندگی می‌کنند. اما در بین کشورهای توسعه یافته، لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ شکل جدیدی به خود می‌گیرد. نتایج زیر از whistleout.com استخراج شده اند. Whistleout یک وبسایت مقایسه‌ای است که کاربران را در انتخاب اسمارت فون و خرید پلن‌های مختلف تلفن همراه کمک می‌کند و بیشتر توسط کاربران کشورهای انگلیسی زبان مثل امریکا، کانادا، استرالیا و بریتانیا استفاده می‌شود.

رتبه‌های اول تا دهم لیست پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۹ توسط وبسایت Whistleout به ترتیب زیر است:

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار