گوشی هوشمند Galaxy M20 راهی اروپا شد

be4c89d2a4d8b9ba90c2df7741c0e40f
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوشی هوشمند Galaxy M20 راهی اروپا شد

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy M20 را در هند رونمایی کرد. اسمارتفونی از سری گلکسی M اقتصادی که طراحی قابل توجهی داشته و از طراحی جذابی بهره می برد. حال به تازگی کره ای ها اعلام کردند که Galaxy M20 در راه اروپا است و بزودی عرضه می شود.

این یعنی دیوایس مورد اشاره راهی بازارهای مختلفی خواهد شد و تنها به بازار خاورمیانه یا آسیا اختصاص ندارد. با قیمت ۲۳۹ یورویی، گلکسی M20 با مشخصات برجسته ای چون صفحه نمایش ۶.۳ اینچی FHD + با رزولوشن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده اگزینوس ۷۹۰۴ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، قابلیت ارتقا به حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، ابعاد ۱۵۶*۷۴*۸.۸ میلیمتری و وزن ۱۸۶ گرمی اشاره کرد.

در سایر مشخصه ها شامل دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای می شود. شرکت سامسونگ سعی دارد مدل های بیشتری را وارد بازار اروپا کند و مشخص نیست که Galaxy M20 یکی از این دیوایس های مورد اشاره است.

پیش بینی می شود در آینده نزدیک محصولات بیشتری را در بازار اروپا مشاهده کنیم. البته این شرکت کره ای سعی دارد عمده محصولات خود را راهی بازارهای مختلفی از جمله اروپا کند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار