ویو گوشی جدید ۵G خود را در کنار عینک واقعیت افزوده معرفی می‌کند

b3e4659fd0e1b948a139eccd0818d10e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کنگره‌ی جهانی موبایل شانگهای به تازگی رونق قابل توجهی پیدا کرده است و امروز در این شرکت شاهد محصولات جدیدی از سوی شرکت های چینی از جمله لنوو، ویو و دیگر شرکت ها بودیم. شرکت ویو امروز گوشی جدید خود را که قرار است از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی کند به همراه عینک واقعیت افزوده به طور رسمی معرفی کرد.

پیش از این شاهد این بودیم که شرکت ویو اینترنت ۵G را به صورت آزمایشی بر روی Vivo Nex انجام داد اما تا به حال دستگاهی را با این قابلیت به صورت تجاری و فراگیر معرفی و عرضه نکرده بود. این شرکت امروز در کنگره‌ی جهانی موبایل شانگهای از ویو  iQOO 5G خود به صورت رسمی رونمایی کرد، گفته می‌شود که این دستگاه از فناوری فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شرکت ویو وعده داده است که تنها سه ماه دیگر تا عرضه‌ی رسمی این دستگاه زمان باقی مانده است.

blank

از آنجایی که ویو  iQOO 5G  از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند لذا ما شاهد مودم X50 کوالکام در این دستگاه خواهیم بود. پیش از این گوشی های نسل چهارم برای ایجاد برقراری اینترنت تنها به دو آنتن نیاز داشتند که این مقدار در نسل پنجم به ۴ عدد می‌رسد که فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. علاوه بر این دستگاه های دارای اینترنت ۵G انرژی بیشتری مصرف می‌کنند بنابراین شرکت های تولید کننده‌ی آن ها می‌بایست این نکته را نیز مد نظر قرار دهند.

یکی از قابلیت های جالب ویو  iQOO 5G پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی است که به شما امکان می‌دهد ۵۰ درصد از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را تنها در ۵ دقیقه شارژ کنید! و این میزان برای ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها به ۱۳ دقیقه می‌رسد!!

عینک واقعیت افزوده

همانطور که در بالا اشاره کردیم گوشی ویو  iQOO 5G تنها دستاورد این کنگره برای ویو نبود و این شرکت عینک واقعیت افزوده‌ی خود را نیز به طور رسمی معرفی کرد. این عینک دارای دو صفحه نمایش با کیفیت ۷۲۰ پیکسل است و طوری طراحی شده است که به طور مستقیم به گوشی های هوشمند متصل می‌شود و به اجرای بازی های واقعیت افزوده و ۳D کمک می‌کند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار