معرفی ساعت Realme Watch

93808ecd8d0894431f49d37f9bf2ee21
زمان مطالعه: 3 دقیقه

واقعیتی از یک تکنولوژی در جهان زمان

دقیقا چند روز پیش چین میزبان رونمایی از محصولی بود که به عنوان برند Oppo  شناخته می شود. این کپانی در این مراسم از چندین محصول خود رونمایی کرد.

جالب است بدانید که Realme  از زیر شاخه های اصلی و مهم این کمپانی است که در این مراسم چندین محصول ارزنده خود مانند گوشی هوشمند Realme X50 Pro Player Edition، هدفون های بی سیم Buds Q و Buds Air و همچنین پاور بانکی قدرتمند را معرفی کرد. اما مراسم معرفی دو محصول دیگر  این شرکت که در هند برگزار شد ، این محصولات یک تلوزیون هوشمند و یک ساعت هوشمند بودند که با نام های Realme Watch و Realme Tv در معرض نمایش گذاشته شدند.

گفتنی است که این ساعت هوشمند که اکنون به عنوان محصول جدید این شرکت شناخته می شود، در واقع دومین گجت با ویژگی پوشیدن است که پس از Realme Band در معرض نمایش قرار داده شد.

blank

لازم نیست برای دید بهتر در سایه بایستید

شکل مربعی این ساعت ۱.۴ اینچ و لمسی بوده که رزولوشنی ۳۲۰ در ۳۲۰ دارد. نکته قابل توجه در این ساعت پوشش ۲.۵ بعدی Corning Gorilla Glass 3  است که خاصیت محافظت در برابر ضریه را خواهد داشت. یکی از مشکلاتی که دارندگان ساعت هوشمند با آن مواجه هستند عدم دید واضح از صفحه نمایش در نور آفتاب است، این ساعت هوشمند با نهایت روشنایی ۳۸۰ نیت که در ۱۰ سطح قابل تنظیم است، این امکان را فراهم می آورد که صاحبان آن در نور خورشید نیز بتوانند به راحتی صفحه نمایش را مشاهده کنند.

وعده ای هیجان انگیز

یک خبر هیجان انگیز درباره این ساعت هوشمند وعده اضافه شدن ۱۰۰ واچ فیس جدید به ۱۲ واچ فیس کنونی آن است. این ساعت در حال حاضر دارای ۱۲ واچ فیس است که افراد می توانند بنابر سلیقه خود آن ها را تغییر دهند. فیس پیش فرض این ساعت زمان، تاریخ، هفته، اطلاع از شرایط آب و هوایی، شمارش گام و سنجش ضربان قلب است.

یک آزمایشگاه مجهز روی دست شما

ساعت های هوشمند نسل حال حاضر قادر هستند مانند یک آزمایشگاه سیار عمل کنند. در شرایط فعلی جهانی که به ویروسی ناشناخته مبتلا شده است، تصاحب چنین ساعتی می تواند شما را از وضعیت بدنی آگاه سازد. ساعت Realme Watch  به مانند برادرخوانده خود Realme Band می تواند در کل هفته ضربان قلب ۲۴ ساعته شما را اندازه گیرد. اما نکته مهم این است که در این ساعت هوشمند این ویژگی با سنسور  PPG  امکان پذیر است در معیت این سنسور شگفت انگیز می توانید از سنسور اندازه گیری میزان سطح اکسیژن خون نیز بهرمند شوید.

یک مربی تمام وقت

آنچه ساعت هوشمند Realme Watch  را از مدل های مشابه متمایز می کند قابلیت اندازه گیری فعالیت کاربر در ۱۴ ورزش است که تعدادی از آن ها را می توان در ورزش های هوازی، بدمینتون، تردمیل و تنیس روی میز خلاصه کرد. این را می توان خبری خوشحال کننده برای افرادی دانست که تمایل به ورزش در محیط های باز دارند که امکان بررسی فعالیت های بدنی ها برای آن ها نیست.

یک باتری پر قدرت برای استفاده مداوم

اگر بخواهیم دیگر ویژگی ساعت Realme Watch را معرفی کنیم باید بگوییم که این ساعت دارای قابلیت Camera Control و Music Control  است که از نام های آن ها قابلیت شان محرز است. ساعت فوق هوشمند Realme  دارنده گواهینامه IP68  است که ویژگی ضد آب و گردو غبار را برای کاربر فراهم می آورد.

آنچه این ساعت را فعال نگه می دارد باتری ۱۶۰ میل آمپری است که در صورت استفاده از ویژگی سنجش ضربان قلب قادر است تا یک هفته دوام بیاورد و در صورت عدم استفاده از این سیستم تا ۹ روز شما را همراهی خواهد کرد.
Realme Watch در دو طرح Classic Strap  و Fashion Strap عرضه خواهد شد که در مدل اول شاهد دو رنگ سیاه و سفید و در مدل دوم قرمز، آبی و سبز خواهیم بود.

قیمتی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده ۵۳ دلار معادل ۴۸ یورو است که بنابر وعده این کمپانی از ابتدای ماه آینده در کشور هند عرضه خواهد شد.

منع: gsmarena.com

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار