هواوی میت ۳۰ لایت به همراه دوربین چهارگانه خواهد آمد

44cafe992cf28966039764e1d428e1fe
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت هواوی در حال کار بر روی خانواده سری میت ۳۰ می‌باشد و قرار است به زودی آن را معرفی کند، با این حال اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. این سری از یک نسخه‌ی اقتصادی به نام میت ۳۰ لایت بهره خواهد برد که در ادامه در دیجی دو به آن خواهیم پرداخت.

هواوی میت ۳۰ لایت- نسخه‌ی اقتصادی خانواده میت ۳۰

به تازگی تصاویر شماتیک دستگاهی با نام میت ۳۰ لایت و با شماره کد های SPN-AL00 و SPN-TL00 در سایت TENAA روُیت شده‌اند که از یک دستگاه با دوربین چهارگانه خبر می‌دهند. با این حال هنوز تصویری از این دستگاه منتشر نشده است و ما آن را به صورت واقعی مشاهده نکرد‌ه‌ایم. اگر این همان میت ۳۰ لایت باشد باید بگوییم که نسبت به میت ۲۰ لایت بهبود چشم گیری داشته است که قابل تقدیر است.

مشخصات میت ۳۰ لایت

این دستگاه از نمایشگر کوچکتری نسبت به نسخه‌ی اصلی بهره می‌برد، این یک نمایشگر ۶.۲ اینچی می‌باشد که رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را با خود به همراه دارد (رزولوشن آن با نسخه‌ی اصلی تفاوتی ندارد). نکته‌ی حائز اهمیت راجب میت ۳۰ لایت حضور یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی آن است که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این شاهد یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز هستیم.

blank

گزارش ها حاکی از این هستند که میت ۳۰ لایت از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برد.  در پنل پشتی این دستگاه همچنین شاهد حسکر اثر انگشت هستیم که درست زیر دوربین چهارگانه تعبیه شده است.

میت ۳۰ لایت میزبانی برای کایرین ۸۱۰

قلب تپند‌ه‌ی این دستگاه را یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با نام کایرین ۸۱۰ به خود اختصاص می‌دهد که دارای حداکثر سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز می‌باشد و پیش از این در گوشی هواوی نوا ۵ شاهد آن بوده‌ایم.میت ۳۰ لایت در دو کانفیگ ۶ یا ۸ گیگابایتی برای رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی بری حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. البته برای این دستگاه یک جایگاه خشاب اختصاصی طراحی شده است که شما می توانید با استفاده از میکرو SD حافظه‌ی آن را افزایش دهید.

blank

میت ۳۰ لایت انرژی خود را از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، با این حال هنوز مشخص نیست که از شارژ سریع چند واتی بهره می‌برد‌؟ از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان اجرای اندروید پای را مدنظر گرفت. میت ۳۰ لایت در دو رنگ مشکی و شفقی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار