هارمونی ۳ گوشی اقتصادی بعدی الجی خواهد بود

a8dc4ec6fbea84803cfa12b12858e734
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ال جی هارمونی یکی از سری های محبوب و اقتصادی شرکت ال جی است که تا به حال ال جی دو عضو با نام های هارمونی ۱ و هارمونی ۲ را از این سری معرفی کرده است. امروز خبرهای جدیدی منتشر شده است که نشان از معرفی عضو دیگری از این خانواده با نام هارمونی ۳ دارد. رندرهایی از این دستگاه نیز منتشر شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، با دیجی دو همراه باشید.

هارمونی ۳،‌ دستگاه اقتصادی جدید ال جی

به تازگی عکس جدیدی از این دستگاه توسط یکی از افشاکننده های دنیای تکنولوژی منتشر شده است که در آن شاهد طراحی کلاسیک و قدیمی این دستگاه هستیم. همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید نمایشگر این دستگاه کشیده تر بوده و حاشیه های کمتری نسبت به مدل های قبلی دارد.

blank

در قسمت بالای نمایشگر شاهد یک دوربین سلفی هستیم که در کنار آن فلش LED تعبیه شده است و با قرار گرفتن در دو سمت اسپیکر مکالمه، بین آن ها تقارن ایجاد شده است. در سمت چپ شاهد سه دکمه هستیم که مربوط به دکمه های ولوم و دکمه‌ی گوگل اسیستنت می‌شوند.

انتظار می‌رود رابط کاربری این دستگاه مانند محصولات قبلی ۲۰۱۹ از جمله الی جی ۸ تینکیو، ال جی UX 8.0 باشد. در حال حاضر سری دوم هارمونی دارای برچسب قیمت ۱۴۰ دلار می‌باشد و ما انتظار داریم که هارمونی ۳ از برچسب قیمت زیر ۲۰۰ دلار بهره مند شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار