گوگل پیکسل ۴ در رنگ های سبز مایل و سفید ظاهر شد

f91714884d05257d122fc4c0cb1d5587
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گوگل پیکسل ۴ یکی از جدیدترین دستگاه های شرکت گوگل است که که گوگل خودش هفته‌ی گذشته طراحی آن را طی درز تصاویری برای ما افشا کرد،اما همچنان اطلاعات زیادی از این دستگاه را در دسترس نداریم. با این حال امروز خبرهای جدیدی از رنگ این دستگاه منتشر شد که سبب می‌شود پازل ما از اطلاعات این دستگاه را کمی کامل تر کند. در نسخه‌ی قبلی که هفته‌ی گذشت توسط گوگل منشر شد ما تنها پیکسل ۴ را در نسخه‌ی مشکی آن شblankاهد بودیم، اما امروز تصاویری جدید از این دستگاه درز کرد که ادعا می‌کنند پیکسل ۴ در رنگ های سبز مایل و سفید نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

دکمه‌ی پاور نسخه‌ی سفید رنگ این دستگاه دارای رنگ آبی، دکمه‌ی پارو نسخه‌ی مشکی و سبز مایل آن به ترتیب رنگ زرد و سفید را به خود اختصاص می‌دهند. در پنل پشتی این دستگاه شاهد یک دوربین دوگانه به صورت مربعی شکل هستیم و پنل جلویی آن نیز میزبانی دوربین سلفی دوگانه را در دست دارد.

اما نکته‌ی جالب این است که تصاویر مربوط به طراحی دوربین های این دستگاه به وسیله‌ی گوگل منتشر نشده‌اند و انتظار می‌رود که طراحی خلاقانه‌ تری را از سوی گوگل شاهد باشیم. گفته می‌شود تصویر های موجود تنها تصوری از دوربین های این دستگاه می‌باشند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار