نقد و بررسی Umidigi S2 Lite

ccfd90d0d1e1a94e271f7cedce62a64e
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – اگر به دنبال یک گوشی چینی با مشخصات عالی و با قیمت مناسب میگردید به شما پیشنهاد میکنیم تا این مقاله را دنبال کنید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از گوشی های شرکت یومی دیجی با نام Umidigi S2 Lite بپردازیم.

یومی دیجی

این دستگاه Umidigi S2 Lite نام دارد، با قیمت حدودی ۱۵۰ دلار قابل خریداری میباشد. و دارای نسبت بدنه ۱۸:۹ است، همچنین ازیک باتری با ظرفیت بالای ۵۱۰۰ میلی آمپری بهره میبرد. بدنه این دستگاه کاملا فلز است. با این حال نمیتوان گفت که یک گوشی کامل است. اگر دوست دارید راجب Umidigi S2 Lite اطلاعات بیشتری را کسب کنید. تا پایان این مقاله مارا همراهی کنید.

آنباکسینگ

درون جعبه گوشی Umidigi S2 Lite شما میتوانید یک شارژر گوشی، جک هندزفری، هندزفری، دفترچه راهنما، قاب ژله ای پشتی و یک آداپیتور را مشاهده کنید.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

صفحه نمایش، دیزاین و مشخصات سخت افزاری

ازاولین و اصلی ترین مشخصات Umidigi S2 Lite میتوان به یک پردازند MTK6750T ساخت شرکت مدیاتک و یک حافظه رم ۴ گیگابایتی به همراه یک حافظه داخلی ۳۲ گیگی اشاره کرد. با اینکه هزینه کمی برای آن میپردازیم، اما کاش میشد بجای حافظه داخلی ۳۲ گیگی از یک حافظه داخلی ۶۴ گیگی استفاده میکردند، اما یک موضوع خوبی که وجود دارد این است که این دستگاه دارای سیم کارت های هیبریدی است، و قابلیت افزایش حافظه از طریق کارت SD را نیز دارا میباشد.

Umidigi S2 Lite همانند بسیاری از گوشی های اقتصادی امروزی دارای ابعاد ۱۸:۹ میباشد که به نظر برای یک گوشی ۱۵۰ دلاری بسیار خوب است، گوشی Umidigi S2 Lite در حالت کلی از نمایشگر خوبی برخوردار است. شما میتوانید بر روی پنل پشتی آن دوربین دوگانه را به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند، مشاهده کنید. در زیر این دوربین ها یک فلش LED وجود دارد که شما را درعکاسی در مناطق تاریکتر همراهی میکند. در زیر تمام این ها یک حسگر اثر انگشت وجود دارد. گوشه های این گوشی دارای خمیدگی کمی میباشد و جلوه ای زیبا پیدا کرده است. بر روی پنل جلوی آن میتوانید یک دوربین جلو وبلندگو ببینید که این دستکاه به وسیله این دوربین میتواند تشخیص چهره انجام دهد، قفل چهره ای دستگاه قادر نیست تادر محیط های کم نور چهره را شناسایی کند.

#gallery-2{margin:auto;}
#gallery-2 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-2 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-2 .gallery-caption{margin-left:0;}

بازی و رابط کاربری

شما در این دستکاه میتوانید از ویژگی های جذاب اندروید ۷.۰ بهره مند شوید. برای مثال شما میتوانید نور LED را برای پیامی که دریافت میکنید،تغییر دهید. اندروید ۷.۰ به شما این امکان را میدهد تا نوار تولبار را خصوصی سازی کنید. سرعت و بهینه سازی هم بسیار خوب است، به طوری که نمیتون از آن شکایت کرد. ازنظر بازی هم این دستگاه شگفت انگیز است و این موضو ع را مدیون تراشه ای است که در آن به کار رفته است. شما میتوانید انتظار داشته باشید که در بازی های ۳D کمی لنگ بزند، که البته این لکنت هم بسیار کم است.

 

مشخصات فنی

  •  نمایشگر ۶.۰ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل
  • باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۲۰ ساعت در حالت آماده به کار
  • دوربین دوگانه عقب با سنسور های  ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی و فوکوس F/2.0
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از شارژر Type-C
  • پشتیباین از حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگ

#gallery-3{margin:auto;}
#gallery-3 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-3 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-3 .gallery-caption{margin-left:0;}

این دستگاه در دو رنگ قرمز و مشکی به بازار عرضه شده است.

درباره ما

شما میتوانید بهترین گوشی های هوشمند سال را با بهترین قیمت از وب سایت ما خریداری کنید.

دیجی دو رائه دهنده بهترین محصولات شرکت های گوشی سازی با نازلترین قیمت

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار