نسل جدید ویوو APEX در راه است

f0a5d51eee10aee6a77e4b85971fb808
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ویوو هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون های خود را معرفی و عرضه می کند. این کمپانی چینی در تلاش است تا بهترین را به مخاطبان و طرفدارانش ارائه دهد.

شرکت ویوو از سال های قبل فعالیت خود را آغاز کرد تا به عنوان یک شرکت برجسته تولیدکننده تلفن هوشمند چینی، موردتوجه همگان قرار گیرد.

تاکنون اسمارتفون های برجسته ای توسط Vivo به بازار عرضه شدند که هر یک در نوع خود قابل توجه بودند. در این بین به تازگی تصویر تیزری از محصول آینده ویوو منتشر شده که نشان می دهد بزودی باید شاهد معرفی گوشی هوشمند ضدآب توسط برند چینی باشیم.

جزئیات دقیقی در دست نیست و حتی مشخص نشده این تصاویر به کدام تلفن هوشمند ویوو اختصاص دارد. گفته شده تصویر به تلفن هوشمندی با اسم رمز Waterdrop اشاره دارد که مدلی ضد آب است و مشخصات سخت افزاری قابل توجهی را دربرمی گیرد. شاید ویوو در سال جاری پرچمداری معرفی خواهد کرد و این ویژگی ها نیز برای آن تلفن هوشمند برجسته در نظر گرفته می شود.

به تازگی تصویر تیزری منتشر شد که گوشی هوشمند بدون حاشیه و با صفحه نمایش منحنی را نشان می دهد. گزارش ها خبر از رونمایی ویوو APEX یک تلفن هوشمند رده بالا را در ۲۴ ژانویه می دهند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار