نسخه‌ی ۵G نوت ۱۰ دارای حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایت خواهد بود

9676c9327b9aa8ffd8e924e559246557
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نوت ۱۰ یکی از گوشی های جدید سامسونگ است که این روزها خبرهای زیادی راجب آن می‌شنویم. اینطور که به نظر می‌رسد این دستگاه قرار است در ماه اوت به صورت رسمی عرضه شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ قرار است نوت ۱۰ را در چهار نسخه‌ی متنوع در تابستان سال جاری عرضه کند که ۲ مدل شامل اینترنت ۴G و دو مدل دارای اینترنت ۵G هستند.

تاکنون شایعات زیادی حول این دستگاه منتشر شده است که اطلاعات زیادی از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن را برای ما برملا کرده‌اند. در حال حاضر ما به لطف رندرهای منتشر شده از این دستگاه اطلاعات کاملی هم از طراحی آن در دست داریم. علاوه بر این می‌دانیم که نوت ۱۰ فاقد جک هدفون و حافظه‌ی میکرو SD برای ارتقاء حافظه‌ی داخلی است.

امروز خبرهای جدیدی از نوت ۱۰ منتشر شد که نشان می‌دهد این دستگاه در نسخه‌ی ۵G دارای سه کانفیگ برای حافظه‌ی داخلی می‌باشد. بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که نوت ۱۰ در کانفیگ های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت از راه برسد. وب سایت Sam Mobile این خبر را منتشر کرده است و ادعا می‌کند در کنار حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایتی ما شاهد رم ۱۲ گیگابایتی نیز خواهیم بود. حدود چند ماه پیش شاهد عرضه‌ی گلکسی S10 5G در کانفیگ های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت نیز بودیم!

گلکسی نوت ۱۰ داراری یک حافظه‌ی سریع خواهد بود

به عنوان یک یادآوری باید خاطرنشان کنیم که گلکسی نوت ۱۰ دارای یک حافظه‌ی سریع فلش (UFS 3.0) است که حتی سرعت آن بیشتر از سرعت حافظه‌ی آخرین پرچم دار سامسونگ (گلکسی S10) است. اگر این شایعه درست باشد، بنابراین نوت ۱۰ فقدان حافظه‌ی جانبی را با موارد این چنینی جبران می‌کند.

blank

تا به حال سامسونگ هیچ اطلاعی از حافظه‌ی داخلی نوت ۱۰ ۴G منتشر نکرده است! شاید فکر می‌کند که همه‌ی کاربران به نسخه‌ی ۵G توجه خواهند کرد و آن را در برنامه‌ی خرید خود قرار خواهند داد؟ با این حال جای نگرانی نیست چرا که در بدترین حالت باز هم شما یک حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در این دستگاه ملاقات خواهید کرد که به نظر می‌رسد ارزان ترین نسخه‌ی نوت ۱۰ باشد.

قیمت گذاری نوت ۱۰

در حال حاضری هیچ اطلاعاتی راجب قیمت گذاری های نوت ۱۰ منتشر نشده است، با این حال به سادگی می‌توان دریافت که نوت ۱۰ در نسخه‌ی ۵G بسیار گران تر از نسخه‌های پایه است. و  به علاوه شما برای نسخه‌ی ۱ ترابایتی آن باید هزینه‌ی زیادی را متقبل شوید. همانطور که در بالا اشاره شد این دستگاه در ۷ ماه اوت طی یک رویداد در نیویورک معرفی خواهد  شد و فورا برای فروش عرضه خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار