نحوه به روز رسانی مرورگر گوگل کروم

9c0f1fb342759a0b1a6d6aa199dec99a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به احتمال زیاد، زمانی که دارید این مقاله را مطالعه می‌کنید در مرورگر کروم خود هستید زیرا این مرورگر، بیش‌تر کاربران را به خود اختصاص داده و کم‌تر مرورگری می‌تواند در این زمینه با گوگل کروم هم‌سری کند. به هر حال، سرعت و امنیت، یکی از دلایلی هستند که باعث موفقیت این مرورگر شده‌اند و یکی از مواردی که به افزایش روز افزون این سرعت و امنیت کمک می‌کنید، آپدیت‌های جدید هستند که نسبت به نسخه‌های پیشین خود، کیفیت امنیتی بالاتری دارند. به هر حال، شاید شما ندانید که چگونه باید گوگل کروم خود را آپدیت کنید، به همین دلیل در ادامه به معرفی روش‌های به روز رسانی مرورگر کروم در گوشی و کامپیوتر می‌پردازیم. از آن‌جایی که هر شش هفته یک بار، مرورگر کروم باید به روز رسانی شوند، آپدیت کردن این مرورگر کمی ضروری به نظر می‌رسد.

آپدیت مرورگر کروم وب در کامپیوتر

ابتدای کار باید این را بدانید که کروم، نسخه به روز رسانی شده خود را به صورت پس زمینه دانلود می‌کند و شما فقط باید به مرورگر گوگل کروم خود اجازه دهید تا این نسخه به روز رسانی شده را نصب کند؛ همین. در گام اول از به روز رسانی مرورگر، باید به سه‌نقطه بالایی مرورگر رجوع کنید و از آن‌جا به سراغ گزینه Help و سپس About Google Chrome بروید. اگر با پیام Google Chrome is up to date مواجه شدید، پس مرورگر کروم شده از آخرین نسخه به روز رسانی استفاده می‌کند، اما اگر متوجه آپدیت جدیدی شده‌اید، که احتمالا با یک فلش، نشان داده می‌شود، آن را دانلود و نصب کنید. 

به روز رسانی گوگل کروم در اندروید و آی‌او‌اس

در این‌جا، مراد از گوشی، چه اندروید و چه آی‌او‌اس است؛ اگر اندروید دارید که کروم، مرورگر پیش‌فرش شما به شمار می‌روید و می‌توانید از طریق گوگل‌پلی، وضعیت آپدیت را چک کنید و در صورت نیاز به به روز رسانی گوگل کروم خود بپردازید و اگر هم کاربر آی‌او‌اس هستید و کروم را به عنوان مرورگر خود انتخاب کرده‌اید، کافی است تا از طریق اپ‌استور، همان موارد بالا برای اندروید را انجام دهید.

چرا کروم؟

به نقل از ایسنا، مرورگر گوگل کروم می‌تواند افزایش شارژدهی چند ساعته را به همراه خود بیاورد و به طور کلی، عمر باتری را ۲۸ درصد افزایش دهد. سرعت بالای کروم در بارگذاری صفحات نیز جای بحث دارد و امنیت هم که معرف گوگل کروم است. آنتی ویروس داخلی کروم، یکی از مصادیق همین امنیت به شمار می‌رود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت کروم، پشتیبانی آن از چندین زبان، من جمله فارسی است. 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار