می دانستید اگر صد پنجره کروم را در اندروید باز کنید چه اتفاقی می افتد؟

زمان مطالعه: 1 دقیقه

می دانستید اگر صد پنجره کروم را در اندروید باز کنید چه اتفاقی می افتد؟

مهندسین  گوگل  به تخم مرغ شانسی علاقه بسیار دارند، ویژگی های کوچکی که در نرم افزار هایشان مخفی می کنند و تنها با ترکیب بخصوصی از فعالیت ها می توان آن ها را پیدا کرد. فلپی برد مخفی شده در اندروید ۵ مثالی از این تخم مرغ شانسی ها است.

blank

مهندسین گوگل به تخم مرغ شانسی دارندعلاقه بسیار دارند، ویژگی های کوچکی که در نرم افزار هایشان مخفی می کنند  تنها با ترکیب بخصوصی از فعالیت ها می توان آن ها را پیدا کرد. فلپی برد مخفی شده در اندروید ۵ مثالی از این تخم مرغ شانسی ها است.

اخیرا یکی دیگر از این ویژگی ها در آخرین نسخه کروم یافت شده است، اگر چه به آن دست نخواهید یافت مگر آن که تجربه ملال آوری از وب گردی داشته باشید. اگر به اندازه کافی صبور باشید تا ۱۰۰ پنجره را درون این برنامه باز کنید، یک تصویر گرافیکی خاص جایزه می گیرید.

این فقط روی نسخه اندرویدی کار می کند و همچنین باید مطمئن شوید که آخرین نسخه کروم را نصب کرده اید. اگر اندروید لالی پاپ دارید، تنظیمات کروم را باز کنید و مطمئن شوید که گزینه ترکیب پنجره ها (Merge tabs) غیر فعال است.

در نهایت باید برای باز کردن پنجره های جدید آماده شوید. روی دکمه مثبت در بالا سمت راست بزنید تا پنجره های جدید باز شود. باید این کار را ۱۰۰ بار انجام دهید و به محض این که از مرز ۹۹ بگذرید، مشاهده خواهید کرد که آیکون شمارنده پنجره ها به یک اسمایلی خنده تبدیل می شود (که احتمالا به اشتیاق شما در باز کردن پنجره های جدید می خندد).

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار