زنفون نسخه‌ی بتای اندروید پای را برای (ZenFone Max Pro (M1 معرفی می‌کند

9fff82779d8a112ef15ea07054858985
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اندروید پای، جدیدترین نسخه‌ی اندروید است که شرکت ها تولید کننده‌ی گوشی در حال به روز رسانی دستگاه های جدید خود به این نسخه‌ می‌باشند. درست ماه گذشته شرکت زنفون نسخه‌ی بتای اندروید پای را برای گوشی هوشمند (ZenFone Max Pro (M2 عرضه کرد. و حال این شرکت در نظر دارد تا این نسخه را بر روی (ZenFone Max Pro (M1 نیز به روز رسانی کند.

شرکت ایسوس اعلام کرد:

از آنجا که کاربران علاقه‌ی شدید به کارکردن با اندروید پای دارند ما در نظر گرفتیم تا نسخه‌ی اولیه‌ی آن را پیش از رسمی شدن نسخه‌ی نهایی در اختیار آن ها قرار دهیم.

گوشی (ZenFone Max Pro (M1 درست سال گذشته و در ماه آپریل به همراه آخرین نسخه‌ی اندروید زمان خود‌ (اندروید ۸.۱) عرضه شد. در همان زمان این شرکت قول داد که دو به روز رسانی اساسی برای این گوشی انجام دهد.

زنفون نسخه‌ی بتای اندروید پای را برای (ZenFone Max Pro (M1 معرفی می‌کند

در زمان عرضه‌ی (ZenFone Max Pro (M2 در هند در ماه دسامبر، ایسوس به (ZenFone Max Pro (M1 اشاره کرد و گفت تا ماه فوریه‌ی امسال برای این دستگاه اندروید پای را عرضه خواهد کرد. هنوز موعد قرار این شرکت نرسیده است، اما همانطور که خود این شرکت اذعان کرده برای اینکه کاربران علاقه‌ی زیادی به استفاده از این ورژن اندروید دارند، نسخه‌ی بتای آن را عرضه می‌کند. امیدواریم که عرضه‌ی نهایی این نسخه‌ از اندروید برای (ZenFone Max Pro (M1 زیاد به طول نینجامد.

شما می‌توانید هم اکنون از این نسخه‌ی بتای آن استفاده کنید، اما باید بدانید که در این نسخه‌ باگ های وجود دارد و شما تجربه‌ی اندروید پای واقعی را نخواهید داشت.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار