مهم‌ترین مشکل AMP برطرف شد

28cb2ee60aa2153941d4a032b71a5356
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مهم‌ترین مشکل AMP  برطرف شد

همانطور که می‌دانید سرعت بالا در بازکردن صفحات وب سایت‌های مختلف برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه اگر سرعت بازشدن یک وب سایت پایین باشد کاربر از دیدن آن منصرف شده و خیلی سریع به سراغ یک وب سایت دیگر می‌رود که سریع‌تر باز شود اما برخی از عوامل که موجب دیر بازشدن صفحات وب سایت‌ها می‌شوند شامل استفاده از کدهای HTML و CSS بهینه‌نشده و همچنین استفاده از کدهای جاوا اسکریپت است حتی گاهی‌اوقات آپلود عکس‌هایی سنگین در وب سایت موجب طول‌کشیدن بارگذاری آن می‌شود.

اما گوگل این مشکل را در سال ۲۰۱۶ با طراحی و عرضه یک فریم‌ورک به اسم AMP برای بازشدن سریع صفحات وب سایت در گوشی‌های موبایل برطرف کرد. به این دلیل که گوگل از این فریم‌ورک برای بازشدن سریع صفحات وب برای کاربران موبایلی استفاده کرده است این است که کاربران موبایلی بیشتر از کاربران سایر دیوایس‌ها هستند.

اما این فریم‌ورک دارای یک مشکل مهم بود آن هم این بود که آدرس وب سایت نمایش داده نمی‌شد و وقتی بر روی لینک کلیک می‌کردید مستقیما به آن وب سایت برده نمی‌شدید اما گوگل به‌تازگی برای رفع این مشکل راهکاری پیدا کرده است و آن را برطرف ساخته است.

منبع

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار