نام وان پلاس نورد ۲ در وب‌سایت رسمی وان پلاس دیده شد

d9ee3d76fb33b159958a09e860aa3ec7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

وان پلاس در بخش سوالات متداول وب سایت رسمی‌اش از محصول جدید خود یعنی Nord2 نام برده است. این محصول به احتمال زیاد در ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۰) راه‌اندازی و معرفی خواهد شد.

طبق گزارش‌های جی‌اس‌ام‌آرنا، گوشی OnePlus Nord اصلی در ژوئیه سال گذشته (تیر ۹۹) معرفی و در ماه آگوست (مرداد و شهریور ۹۹) دردسترس قرار گرفت. حالا که در اواخر ماه مه (خرداد ۱۴۰۰) هستیم همگی منتظر خبرهایی از جانشین گوشی اصلی هستند. فاش‌نشدن اطلاعاتی تاکنون از این جانشین را نباید به معنی جانشین نداشتن گوشی اصلی وان پلاس نورد دانست.

وان پلاس نورد 2

درواقع شرکت OnePlus در وب سایت رسمی خود نام این جانشین را تایید کرده است. در بخش سوالات متداول سایت رسمی وان پلاس که در نسخه تبلیغاتی جدید Stadia Premiere Edition، در انگلستان، آلمان و فرانسه درحال اجراست، نام Nord2 به چشم می‌خورد. در عکسی که از متن سایت وان پلاس منتشرشده، نام محصول جدید وان پلاس کاملا واضح است و این تبلیغات تا ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت.

از شایعاتی که درمورد Nord 2 پخش‌شده است، اینگونه برمی‌آید که این محصول از چیپ‌ست MediaTek Dimensity 1200 بهره خواهد برد. در سال‌های گذشته شنیده بودیم وان پلاس از تراشه‌ی ساخت کوالکام استفاده می‌کند، که این شایعه به واقعیت نپیوست. اما اگر این اتفاق بیفتد، رویدادی بی‌سابقه رخ داده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار