وجود باگ جدید در iOS 12.1.2

8405fe9150a0179312fae1f50d873290
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل مدتی قبل سیستم عامل  iOS 12.1.2 را پس از پایان فاز بتا منتشر کرد. سیستم عاملی که ویژگی های جدیدی در برگرفته و به افراد اجازه خواهد تا تجربه نرم افزاری بهتری در مقایسه با نسخه پیشین داشته باشند.

در حالی که انتشار سیستم عامل  iOS 12.1.2 حاشیه ساز بود و این نسخه مشکلاتی را دربرداشت، حال نوبت به یک باگ دیگر و البته عجیب رسیده است. براساس گزارش ها،  iOS 12.1.2 نه تنها موجب غیرفعال کردن اینترنت موبایل شده و افراد دیگر قادر به استفاده از این شبکه نیستند، در باگ جدید قابلیت اتصال به شبکه وای فای نیز غیرفعال می شود.

در حال حاضر میلیون ها کاربر محصولات اپل به دنبال بروزرسانی سیستم عامل گوشی هوشمند یا دیوایس خود هستند. اما کمپانی کوپرتینویی با مشکل دیگری در  iOS 12.1.2 دست و پنجه نرم می کند. این طور که پیداست اپل در این نسخه مشکل قطعی کامل اینترنت را دارد و مشخص نیست چه زمانی برطرف می شود.

مشکلاتی که  iOS 12.1.2  به دیوایس های قابل توجه اپل اضافه می کند، عملا آیفون ها و آیپدهای جدید را بدون استفاده خواهد کرد. قطعی اینترنت به نوعی می تواند مشکلات بسیاری در پی داشته باشد و تنها سرگرمی افراد نیست. همانند مورد پیشین، مورد جدید نیز به منطقه خاصی مربوط نشده و چندین منطقه و کاربران را شامل می شود.

مشکل موردبحث گریبانگیر کاربرانی از کشورهایی چون  مالزی، هندوستان، دانمارک، کلمبیا، مصر و فیلیپین شده که کم نیستند. اپل دقیقا دلیل این مسئله را مشخص نکرده و حتی مشکل قطعی اینترنت موبایل با iOS 12.1.2 بدون علت باقی ماند.

امید می رود کوپرتینویی ها بزودی مسئله را برطرف سازند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار