محصولات جدید هوآوی در شب گذشته رونمایی شد

63dff5259ceeea7bdf88536ac71f3da6
زمان مطالعه: 3 دقیقه

محصولات جدید هوآوی در شب گذشته رونمایی شد

هوآوی چند سالی است که به ساخت و تولید محصولاتی اعم از گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ روی آورده است. گرچه ما ایرانی ها این برند را بیشتر در گوشی های هوشمند نظاره گر بوده ایم، اما این برند تمام تلاش خود را در زمینه محصولات گفته شده نیز کرده است. شب گذشته یعنی ۴ تیر ۹۹ در قالب یک مراسم آنلاین محصولات جدید کمپانی هوآوی رونمایی شد.

این محصولات که شامل تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمند بود مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کرد. همانطور که می دانید پیش تر دولت آمریکا این شرکت را به علت مسائل امنیتی محروم کرده بود. اما هوآوی در سایه این تحریم توانست جان دوباره گیرد و محصولات خود را با بهره گیری از خدمات نوین خود وارد بازار جهانی کند.

محصولات رونمایی شده در این مراسم گوشی های هوشمند Huawei nova 7i و Huawei P40 Pro ، لپ تاپ های Matebook و تبلت پرچمدار Matepad Pro Huawei بوده است.

محصولات رونمایی شده درمراسم آنلاین هوآوی

تبلت و لپ تاپ های جدید هوآوی

محصولات جدید هوآوی HUAWEI MATEBOOK D 15 2020 روی میز

در این مراسم که به شکل آنلاین برگزار شد از جدیدترین میت بوک هوآوی به نام میت بوک D 15 رونمایی شد. از خصیصه های این میت بوک می توان به نمایشگر بزرگ آن اشاره کرد. البته که قابلیت حسگر اثر انگشت که در دکمه پاور این دستگاه تعبیه شده نیز از هیجان انگیز ترین قسمت های این رونمایی بود. آنچه در این مراسم به آن پرداخته شد پردازنده Core i5 است که در دو مدل این میت بوک استفاده شده است.

محصولات جدید هوآوی Huawei M-Pencil کنار گلدان

علاوه بر لپ تاپ رونمایی شده تبلت هوآوی که به عنوان پرچمدار محصولات این شرکت به شمار می آید نیز معرفی شد. این تبلت دارای یک قلم نوری است که آخرین آپدیت هوآوی در تبلت هایش را رخ می کشد. نمایشگر این محصول ۱۰.۸ اینچ بوده که حاشیه ای ظریفی آن را پوشانده. هوآوی برای قدرت تفکر این تبلت از پردازنده Kirin 990 استفاده کرده است. با وجود اینکه قیمت این تبلت هنوز مشخص نشده است، اما می توان ادعا کرد که به عنوان رقیبی قدرتمند برای تبلت های موجود در بازار شناخته خواهد شد.

رونمایی از جدید ترین اعضای خانواده نوا و پرو

محصولات جدید هوآوی HUAWEI NOVA 7I سبز

گوشی های سری نوا این کمپانی با قیمت های مقرون به صرفه می تواند گزینه مناسبی برای دوستداران این برند باشد. در این مراسم از دو سری از گوشی های هوشمند هوآوی رونمایی شد که یکی از آن ها از سری نوا و دیگر از خانواده پرو به شمار می آمدند. هر یک از این دو مدل دارای ویژگی هایی هستند که می توانند به عنوان سربازان تازه نفس هوآوی وارد میدان رقابتی با دیگر برند ها شوند.

هوآوی نوا P40 با قابلیت هایی چون دوربین چهارگانه، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری با قابلیت سوپر شارژر ۴۰ واتی، پردازنده ۸۱۰ کایرین و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابیت حافظه داخلی با تنوع رنگ بسیار چشم نواز به بازار ایران عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که طراحی حسگر اثر انگشت در کنار این گوشی هوشمند یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل از گوشی هوآوی خواهد بود.

محصولات جدید هوآوی HUAWEI-P40-PRO در دست

محصول بعدی رونمایی شده گوشی هوشمند p40 پرو است که همانطور که از نام آن پیداست، از سری پرو به شمار می آید. از ویژگی های شگفت انگیز این مدل می توان به بدنه مقاوم آن که در کوره به مدت ۵ روز پخته می شود اشاره کرد. البته این تنها ویژگی این محصول نخواهد بود. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور های ۱۲ و ۴۰ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین سنجش عمق از مولفه های مهم این گوشی به شمار می آید.

پردازنده استفاده شده در این گوشی G67 بوده که از فناوری ۷ نانومتری در تراشه آن بهره گیری شده است. P40 در دو رنگ مشکی و نقره ای وارد بازار ایران خواهد شد و در برخی سایت های خرید گوشی هوشمند معامله می شود.

جمع بندی پایانی

در آخر بیان کنیم که این کمپانی با وجود تحریم ها توانسته به مانند گذشته پا برجا بماند. شما خواننده عزیز می توانید برای کسب آگاهی بیشتر با اخبار دیجی دو همراه باشید. ضمن این که می توانید درباره امکانات جدید هوآوی با وجود تحریم های اخیر اطلاعات بیشتری را نیز کسب کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار