تصاویری از پیکسل ۴ به همراه دوربین چهارگانه درز کرد

ff3085ac4df1298fbee9a919ca2ea635
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیکسل به تازگی خبرهایی از عرضه‌ی دستگاه جدیدی با نام پیکسل ۴ منتشر کرد و که امروز شاهد درز چند تصویر از آن در دنیای مجازی بودیم. تصاویر درز کرده از این دستگاه در لندن ثبت شده‌اند و از آنجا که این دستگاه دارای یک دوربین ۴ گانه به صورت مربعی شکل بر روی پنل پشتی خود می‌باشد احتمال زیادی وجود دارد که همان پیکسل ۴ معروف گوگل باشد.

فردی که تصویر فوق را ثبت کرده است ادعا می‌کند توانسته‌ پنل جلویی این دستگاه را مشاهده کند و در آن از طراحی مدرن ناتچ و حفره‌ی درون نمایشگر خبری نیست. بر اساس این ادعا پنل جلویی پیکسل ۴ مانند گوشی های قدیمی بوده و اطراف نمایشگر را لایه‌ی ضخیمی در بر گرفته است. پیکسل 4

همچنین این فرد ادعا کرده است که در پنل جلویی دستگاه شاهد یک دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر سلفی خواهیم بود. با نگاه جزئئ به عکس بالا متوجه گارد پارچه‌ای در این دستگاه می‌شویم که گوگل پیش از این راجب آن صحبت کرده بود. و نیز اشاره کرده بود که در بالایی دستگاه یک بریدگی را شاهد خواهیم بود که موجب حذف صداهای مزاحم محیط می‌شود.

پیکسل 4

گوگل پیش از این گفته بود که تا ماه اکتبر گوگل پیکسل ۴ را به صورت رسمی معرفی نخواهد کرد، بنابراین به نظر نمی‌رسد که انتشار رندر این دستگاه به این زودی در برنامه های این شرکت موجود بوده باشد. با این حال باید بیشتر منتظر باشیم تا ببینیم گوگل چه اطلاعاتی از این دستگاه را پیش از معرفی آن به صورت رسمی منتشر خواهد کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار