مشخصات کامل و مفهوم جدید Xiaomi Mi 7

59974150a443c79ad893e2e874ca0757
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- امروز شرکت Xiaomi بعد مدت ها، انتظار ما را از گوشی Xiaomi Mi 7 خود  در یک مفهوم جدید رندر با طراحی بی نظیر بدون حایشه نشان داد. ما امروز از یک رندر صحبت میکنیم که انتظار میرود آینده گوشی جدید Xiaomi به این سبک باشد.

طراحی کانسپت Xiaomi Mi 7

تصاویر زیر نشان میدهد که این گوشی هوشمند میان رده از حداقل فریم در اطراف خود برخوردار است. یعنی اگر به آن دقت کنید متوجه خواهید شد که فقط قاب پایین آن دارای کمی حاشیه ی ضخیم تر است و کمی هم قاب بالای آن به دلیل وجود دوربین جلو و سنسور ها ضخیم تر میباشد.

دکمه پاور و دکمه های کنترل صدا در لبه سمت راست قرار دارند، در این دستگاه خبری از جک هدفون نیست و جای خود را به یک پورت  USB-C داده است. بلندگوها و میکروفون نیز در همین پایین قرار دارند.blank

blank

صفحه نمایش

انتظار میرود در این دستگاه از یک نمایشگر عریض بانسبت ۹:۱۸ استفاده شود. که این صفحه نمایش قرار است مقدار قابل توجهی از بدنه را در بر بگیرد. همچنین بر اساس شایعات قرار است از شارژبی سیم در این دستگاه استفاده شود.

 

پشت دستگاه و دوربین ها

در پشت مدل مفهومی، در مرکز، دوربین اصلی دوگانه وجود دارد. در این مورد، ماژول های دوربین به صورت عمودی قرار گرفته و اثر انگشت نیز در پایین و در زیر فلش LED جای خود را پیدا کرده است.  همچنین لازم به ذکر است که تصاویر در دستگاه به رنگ سیاه ارائه می شود.

 

شرکت Xiaomi قرار است به همراه این پرچم دار، نسل جدید آن را نیز عرضه کند. نسل جدید این دستگاه نسخه بهبود یافته همین مدل خواهد بود. انتظار میرود که اندازه صفحه نمایش در Mi 7 5.65 انیچ و در دیگری ۶.۰ اینچ باشد. هر دو مدل باید پشتیبانی از عملکرد شارژ بی سیم و یک باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت در نسخه استاندارد و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت در نسخه بزرگ داشته باشند.

دوربین دوگانه Mi 7 حسگر های سونی نوع IMX350 و IMX380  را که به ترتیب ۲۰ مگاپیکسل و ۱۲ مگاپیکسل  هستند دریافت خواهد کرد.

همانطور که قبلا هم گفته شده MI 7 به وسیله آخرین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ قدرتمند شده است. انتظار میرود این محصول در دونسخه عرضه شود که یکی دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت  حافظه ذخیره سازی است در حالیکه دیگری دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت  حافظه ذخیره سازی میباشد.

قیمت پایه و زمان عرضه

انتظار میرود که نسخه استاندارد آن قیمت ۴۰۸ دلار را به خود اختصاص دهد در جالیکه نسخه ارتقا یافته آن دارای قیمت ۴۵۳ دلار خواهد بود. شایعات حاکی از آن هستند که این محصول در ماه ژوئن به بازار عرضه خواهد شد.

دیجی دو

شما میتوانید برای خرید بهترین محصولات برند Xiaomi با استفاده از همین لینک به سایت ما مراجعه کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار