اطلاعات فاش شده از Xiaomi Redmi 9

3e26ee7bf18b80c1e2e6ff831367c530
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اطلاعات فاش شده از Xiaomi Redmi 9

۲۵ ژوئن برابر با ۵ تیر می توانیم شاهد وارد شدن این گوشی به بازار جهانی باشیم. شاید شما کمپانی شیائومی را به تازگی شناخته باشید این کمپانی با ارائه گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار توانسته به راحتی این بازار را تصاحب کند و در عین حال نیز رقیبی در خور محصولات خود بطلبد. Xiaomi Redmi 9 از مدل های این کمپانی بوده که به تازگی اطاعات بسیاری از آن افشا شده است.

گوشی های شیائومی را اغلب دوستداران با قاب های جذاب و چشم نواز می شناسند. این کمپانی با طراحی منحصر به فرد و ترکیب رنگ های بسیار شفاف توانسته ظاهری خارق العاده به محصولات خود بخشد.

مشخصات کنونی فاش شده از این تازه وارد کمپانی شیائومی با اطلاعات قبلی که از این دستگاه داشتیم مطابقت دارد. به طور اجمالی از مشخصات فنی این دستگاه می توانیم به چیپست استفاده شده Helio G80 SoC، رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ و همچنین رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ اشاره کنیم. برای اطلاع از دیگر مشخصات و بررسی فنی این دستگاه خواننده نوشتار پیش رو باشید.

Xiaomi Redmi 9

طراحی بدنه و نمایشگر

گوشی Xiaomi Redmi 9 دارای یک صفحه نمایشگر ۶.۵۳ FHD+ است. وضوح تصویر این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰۰ بوده که می تواند تصویر شفاف را به کاربران هدیه دهد. این در حالی است که کمپانی شیائومی در میان رده های خود از صفحه نمایش IPS  با وضوح تصویر HD بهره می برده است، اما در این میان رده خبری از تکنولوژی قبلی نبوده و این کمپانی قصد داشته میان رده خود را با قدرت مضاعفی به میدان رقابت بفرستد.

به لحاظ بدنه همانطور که اشاره شد، پیکره این مدل از شیائومی از پلاستیک بوده و صفحه نمایشگر آن را محافظ گوریلا گلس ۵ پوشانده است. در قسمت راست Xiaomi Redmi 9 نیز شاهد دکمه های پاور و تنظیم صدا هستیم. در قسمت بالای نمایشگر می توانیم ناچ U شکلی را بیابیم که برای قرار دادن دوربین سلفی طراحی شده است.

اگر کارابران نیاز به حافظه بیشتری داشته باشند می توانند از طریق شیاری که برای ورود و خروج کارت حافظه تعبیه شده است حجم ذخیره سازی داده ها را بیشتر کنند. از دیگر امکانات این دستگاه را می توان برخورداری از فرستنده مادون قرمز، جک ۳.۵ هدفون و پشتیبانی از دو سیمکارت دانست.

در قسمت پشت گوشی شاهد یک حسگر اثر انگشت هستیم که در حال حاضر بسیاری از میان رده ها به این قابلیت مجهز هستند. علاوه بر این کاربران می توانند از طریق ویژگی تشخیص چهره A1 نیز برای ایمن سازی تلفن هوشمند خود استفاده کنند.

دوربین

دوربین Xiaomi Redmi 9 از نسل جدید دوربین های چهارگانه است که می توان آن را ترکیبی از چهار دوربین ۱۳، ۸، و ۲ مگاپیکسلی دانست که هر کدام مسئول ایجاد تصویری طبیعی از سوژه ها هستند. دوربینی که برای گرفتن عکس سلفی در نظر گرفته شده است نیز دارای ۸ مگاپیکسل است که به نسبت دیگر میان رده ها کیفیت مورد قبولی به شمار می آید.

Xiaomi Redmi 9

باتری

باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری که در قلب Xiaomi Redmi 9 قرار دارد که قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی را نیز خواهد داشت البته که همین امر موجب می شود طرفداران بیشتری را جلب کند. لازم به ذکر است که تیم مدل از شیائومی با پورت Type-c عرضه شده است که نسل جدیدی از درگاه شارژ به شمار می آید.

جمع بندی نهایی

با وجود اینکه فرشگاه فیلیپینی شیائومی تا کنون درباره این مدل اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما حضور مدل Xiaomi Redmi 9 از شیائومی خبر از معرفی آن توسط این کمپانی  می دهد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار