مشخصات کامل و رندرهای جدید هواوی واچ ۳

97ec998f7151783c4dcef1d42f53b387
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هوآوی این کمپانی پر قدرت که حرف های زیادی در زمینه انواع تکنولوژی های دیجیتال داشته است طی مراسمی که برگزار کرد از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ و محصولات دیگری نظیر هوآوی واچ ۳ با رندر های جدید پرده برداری کرد.

هوآوی واچ۳ با وزن ۵۴ گرمی خود با بند هایی از جنس چرم و در رنگ های مشکی و قهوه ای وارد بازار خواهد شد. این ساعت هوشمند همچون مدل های قبلی موجود در بازار صفحه ای دایره ای شکل دارد. در افشای مشخصات این ساعت تازه نفس آمده است که دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی است که رزولوشن آن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل می باشد که تراکم آن در هر اینچ ۳۲۶ پیکسل است.

در این ساعت هوشمند یک دکمه چرخان بزرگ و همچنین یک دکمه دیگر تخت که بر روی فریم آن تعبیه شده است، وجود دارد. هوآوی واچ ۳ همانند بسیاری دیگر از ساعت های هوشمند توان برقراری تماس تلفنی را دارد بنابراین این محصول از هوآوی از سیم کارت پشتیبانی می کند و هیچ مشکلی از جهت تماس گرفتن با آن وجود ندارد.

رندرهای جدید هواوی واچ ۳

این محصول تازه وارد کمپانی هوآوی از آپ های شخص ثالث نیز پشتیبانی می کند چرا که از چیپ HI6262 و همچنین سیستم عامل هارمونی برخوردار است. اینطور که خبر ها گویا هستند این ساعت هوشمند از حافظه خوبی نیز برخوردار است، بدین صورت که علاوه بر حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی از ۲گیگابایت رم نیز پشتیبانی می کند، که این فضا می تواند آمادگی لازم برای پشتیبانی انواع آپ ها را مهیا کند.

اگر بخواهیم از انواع آپشن های ارتباطی این دستگاه برای شما بگوییم پشتیبانی از سیم کارت e-SIM، شبکه LTE، WIFI، GPS از جمله مهم ترین  آپشن ها در بخش ارتباطات آن است. هوآوی واچ ۳ یک دستگاه ۴۶ میلی متری با شاسی از جنس فولاد است که ضد زنگ نیز می باشد.

مقاومت این ساعت در برابر نفوذ آب را نیز تا ۵ اتمسفر اعلام کرده اند. سوالی که پیش می آید در مورد هزینه ای است که این محصول به خود اختصاص خواهد داد؛ که باید بگوییم فعلا اطلاعاتی درباره اینکه ساعت هوشمند هوآوی واچ ۳ با این تشکیلات در چه رنج قیمتی روانه بازار می شود در دست نیست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار