اسپیکرهای قدرتمند برای G7 ThinQ

76fb600d486afa6c42ccee419ea9be83
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اسپیکرهای قدرتمند برای G7 ThinQ

شرکت ال جی هر سال نسل جدیدی از پرچمدار خود را معرفی می کند و برای سال ۲۰۱۸ تصمیم داشته یک مدل منحصربفرد را رونمایی نماید. مدلی که به جبران شکست های پیشین پرداخته و سودآور باشد.

این مدل G7 ThinQ نام داشته و قرار است با هوش مصنوعی همراه باشد و از طراحی چشمگیری بهره می برد. این کمپانی می خواهد ۲ می سال جاری از نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود به نام G7 ThinQ رونمایی کند. اسمارتفونی که گفته می شود بازطراحی شده و از ویژگی های جدیدی نیز بهره می برد.

تاکنون شایعات اندکی پیرامون این مدل منتشر شد و حال نوبت به برخی اطلاعات دیگر رسید. در گزارش تازه انتشاریافته آمده شرکت ال جی با همکاری شرکت بومباکس اسپیکر بسیار قدرتمندی برای G7 ThinQ در نظر گرفته است. بلندگویی که نسبت به گوشی های هوشمند معمولی ۱۰ برابر قدرت صدا بیشتری دارد. البته همیشه گوشی های هوشمند ال جی در بخش سیستم صوتی باکیفیت بودند و حال نوبت به G7 ThinQ رسیده تا قدرتمندتر از باقی باشد.

ادعاها نشان می دهد سطح صدا اسپیکر G7 ThinQ به ۶ دسی بل می رسد که بسیار برای یک تلفن هوشمند بالاست. به نوعی ال جی می خواهد اسپیکرهای منحصربفرد و خاصی را برای اسمارتفون پرچمدارش در نظر گیرد و گذشته از آن فناوری صوتی DTS:X 3D Surround Sound  برای صدای سه بعدی و باکیفیت نیز فراهم شده است.

کره ای ها برنامه بزرگی برای نسل بعدی پرچمدار خود دارند که علاوه بر طراحی جدید، مشخصات متفاوت و فناوری های مختلف را هم دربرمی گیرد. تاکنون با شایعات متعددی پیرامون G7 ThinQ رو به رو شدیم که هیچ یک به تایید یا تکذیب ال جی نرسیده است. حال باید به انتظار ادامه داد تا در این هفته ال جی G7 ThinQ را معرفی کرده و به شایعات همیشگی پایان دهد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار