لپ تاپ های جدید سری گلکسی بوک گو را معرفی شدند

ff2efeec6ff7475cd3d77ba5717a77ca
زمان مطالعه: 1 دقیقه

به تازگی شرکت آمریکایی کوالکام تراشه های از سری اسنپدراگون را معرفی کرد که دارای توان پردازشی خوبی برای افزایش قدرت لپ تاب و همچنین تبلت های هیبریدی هستند.

به گزارش Engadget کمپانی سامسونگ محصولاتی را با تکیه بر تراشه کوالکام رونمایی کرده است. لپ تاپ های جدید سامسونگ که شامل دو محصول هستند با تکیه بر طراحی آرم ساخته شده اند که ویدوز ۱۰ مایکروسافت بر روی آنها نصب است.

این محصولات جدید سامسونگ با نام های گلکسی بوک گو و گلکسی بوک گو ۵G وارد بازار خواهند شد. این لپ تاپ ها از مدل استانداردی از تراشه ی اسنپدراگون ۷C نسل دوم بهره می برند که دوام باتری آن به ۱۸ ساعت نیز می رسد.

اما در مورد مشخصات ظاهری و سخت افزاری گلکسی بوک گو میتوانیم به صفحه نمایش ۱۴ اینچی آن اشاره کنیم، کمپانی سامسونگ قصد دارد برای حافظه ی داخلی این لپ تاپ ها دو حالت را به متقاضیان ارائه دهد یکی حافظه ۶۴ گیگیابایتی و دیگری حافظه ۱۲۸ گیگابایتی است که در کنار آن ها می توانند رم ۴ و یا ۸ گیگابایتی را نیز داشته باشند.

لپ تاپ های جدید سری گلکسی بوک گو

لپ تاپ گلکسی بوک گو با قیمت ۳۴۹ دلار در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ راهی بازار جهانی دیجیتال خواهد شد . خبر ها حاکی از این است که گلکسی بوک گو ۵G از تراشه ی اسنپدراگون ۸CX برخوردار است. این محصول تازه تولید سامسونگ دارای آپشن های مثل لولاهایی با امکان چرخش ۱۸۰ درجه، سیستم صوتی دالابی اتموس و بدنه ای با مقاومت بسیار بالا است.

در خبر های اخیر آنچنان به مشخصات سخت افزاری گلکسی بوک گو ۵g نپرداخته اند و به صورت دقیق و واضح بیان نکرده اند که این لپ تاپ تازه وارد به خانواده ی سامسونگ چه ویژگی هایی دارد همچنین که از قیمت لپ تاپ گلکسی بوک گو ۵G خبری منتشر نشده  از تاریخ راهی شدن این محصول سامسونگ به بازار دیجیتال نیز خبری وجود ندارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار