قیمت کیس رسمی گلکسی فولد معرفی شد

eeda65a91fd541150e1950250ca1cd19
زمان مطالعه: 1 دقیقه

همانطور که می‌دانید گران‌ترین محصولی که تاکنون توسط کمپانی سامسونگ طراحی و تولید شده است گوشی هوشمند گلکسی فولد است. به‌گونه‌ای که اگر بخواهید این گوشی هوشمند را خریداری کنید باید برای آن ۲ هزار دلار کنار بگذارید. اما اکنون قیمت کیس رسمی گلکسی فولد نیز اعلام شده است که برابر با ۱۲۰ دلار است. از این‌رو اگر شما هنوز هم قصد خریداری این گوشی هوشمند را دارید در کنار آن ۲ هزار دلاری که قبلا کنار گذاشته بودید، ۱۲۰ دلار دیگر نیز برای خریداری کیس رسمی این گوشی نیز باید کنار بگذارید.

براساس اطلاعات و اخباری که در زمینه قیمت کیس رسمی گلکسی فولد منتشر شده است قرار است که این کیس در دو رنگ سیاه و سفید روانه بازار گردد البته هنوز تصویر خاصی از این کیس منتشر نشده است.

خبر خوب این است که در کنار معرفی کیس‌ رسمی گلکسی فولد، کیس‌های غیررسمی هم برای این محصول معرفی شده‌اند که دارای قیمتی برابر با ۴۰ تا ۷۰ دلار هستند و از کیس‌های رسمی ارزان‌تر هستند. بنابراین اگر به خرید گوشی گلکسی فولد علاقه دارید اما متاسفانه بودجه‌ای برای خرد کیس رسمی آن ندارید می‌توانید از کیس‌های غیر رسمی این گوشی هوشمند که دارای قیمت کمتری نیز هستند استفاده کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار