اپل واچ سری ۷ رونمایی شد

9c447666ca697813d05d0d24a395a694
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل در رویداد کالیفرنیا استریمینگ دیروز از جدیدترین ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۷ رونمایی کرد. این محصول در بین سایر اپل واچ‌های شرکت اپل دارای بزرگترین نمایشگر است.

از زمانی که اپل ساعت‌های هوشمند خود را به بازار معرفی و عرضه نمود تا همین امروز هیچ تغییر آنچنانی برروی آن‌ها انجام نداده است. اما در اپل واچ سری ۷ همه را یکجا جبران کرد و در این سری شاهد طراحی بسیار متفاوت از اپل هستیم. ساعت هوشمند جدید در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی متری به بازار عرضه می‌شود. در این سری از اپل واچ شاهد نمایشگر و بدنه مقاوم‌تری خواهیم بود. همچنین اپل واچ سری ۷ در رنگ‌های جدیدی تولید و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نمایشگر رتینا در اپل واچ سری ۷ نیز تغییر کرد و با یک قوس زیبا به لبه‌های فریم می‌رسد. این ساعت هوشمند جدید اپل دارای ضخامت ۱.۷ میلی متری است که همین امر موجب شده تا فریم اطراف ساعت هم باریک‌تر به نظر برسد.

اپل واچ سری ۷ اولین ساعت هوشمندی اپل است که دارای گواهینامه IP6X بوده، پس می‌توان نتیجه گرفت این ساعت در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم بوده و با آن به راحتی و بدون دغدغه می‌توانید به ساحل بروید. البته که در این سری مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر، در این ساعت هوشمند به قوت خود باقیست. سری ۷ اپل واچ با وجود یک نمایشگر با روکش کریستال و ۵۰ درصد ضخامت بیشتر، از قبل در برابر شکستگی مقاوم‌تر است.

دیگر تغییرات این اپل واچ در درون آن اتفاده افتاده است. این ساعت هوشمند اپل، ۳۳ درصد سریع‌تر از نسخه‌های قبل شارژ می‌شود که سازندگان اپل مدعی‌اند با ۸ دقیقه شارژ می‌توانید از آن به مدت ۸ ساعت استفاده کنید.

از ویژگی‌های دیگری که در سری ۷ اپل واچ مشاهده خواهید کرد، تشخیص خودکار توقف حین دوچرخه‌سواری، پایش فعالیت بیشتر از جمله پیلاتس و تایچی، ردیابی نرخ تنفس حین خواب، تشخیص افتادن فرد حین ورزش است. یکی از ویژگی‌های مهمی که در این ساعت هوشمند نیز وجود دارد کیبورد کامل جدید با قابلیت سوایپ است.

نمایشگر اپل واچ سری ۷ به نسبت سری ۶ تغییر کرده و در حالت همیشه روشن تا ۷۰ درصد روشنایی بیشتری دارد. براساس گفته‌های خود اپل، گویا این ساعت هوشمند می‌تواند ۵۰ درصد متن بیشتری را نمایش دهد. اپل با طراحی واچ‌فیس‌های ماژولار جدیدی سعی کرده تا از تمامی پتانسیل نمایشگر جدید خود نهایت استفاده را ببرد.

اپل واچ سری ۷ از نظر شارژدهی تغییری نکرده و شبیه نسل گذشته خود است و همچنان با یک بار شارژی که می‌کنید، می‌توانید از آن تا ۱۸ ساعت استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به کابل USB-C جهت شارژ و پایش اکسیژن خون و نوار قلب اشاره کرد.ئاپل واچ سری ۷ از پاییز همین امسال با قیمت ۳۹۹ دلار در پنج رنگ مختلف (مشکی، طلایی، آبی، قرمز، سبز تیره) به بازار عرضه خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار