عرضه وان پلاس ۵T قرمز در ۱۷ دسامبر

5b5e45a9d148a9c443c4190715b60c83
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت وان پلاس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون بوده که با محصولاتی بزرگ سعی کرده نظر مخاطبان خود را جلب کند و دستگاهی را عرضه دارد که نسبت به رقبا می تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

وان پلاس در سال جاری دو مدل پرچمدار به نام وان پلاس ۵ و وان پلاس ۵T را معرفی کرده که نسخه تی جدیدتر بوده و تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم آورده و قدرتمند است. وان پلاس ۵T گوشی هوشمندی بوده که رقبا سعی می کنند با استفاده از آنها تصویربرداری باکیفیتی داشته و شاهد هیچ نقص عملکردی نباشد. موضوعی که ممکن است قابل توجه باشد و نسبت به نسخه ۵ باید انتظار تصویربرداری و عملکرد فنی بهتری داشت.

به هرحال اگرچه چند هفته ای از معرفی محصول جدید وان پلاس می گذرد، به تازگی شاهد مشخص شد تاریخ عرضه نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۵T هستیم. از مشخصات این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی FHD+، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

به تازگی وان پلاس اعلام کرده که مدل قرمز رنگ این گوشی هوشمند در ۱۷ دسامبر روانه بازار می شود و مشتریان می توانند آن را در این تاریخ خریداری کنند. محصول موردبحث پیشتر رونمایی شده و کمپانی موردبحث تصمیم گرفته این گوشی هوشمند را در رنگ های مختلفی از جمله قرمز رنگ عرضه دارد. البته نسخه قرمز اخیرا معرفی شد اما به تازگی تاریخ عرضه آن اعلام شده که تنها ۳ روز دیگر است و فاصله زمانی بسیاری تا به عرضه این گوشی هوشمند قابل توجه و پرچمدار شرکت وان پلاس باقی نمانده است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت وان پلاس مراجعه کنید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار