تصویرگوشی هوشمند motoE5 به همراه تاریخ انتشارش نشت پیدا کرد

36a32216df840be990e56e31dd368a12
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت موتورولا چندی پیش یک گوشی هوشمند به نام موتو E4 معرفی کرد، که میتوان گفت یکی از بهترین انتخاب های است که میتوان نسبت به قیمت کم داشت. نام این گوشی هوشمند در لیست ارزان ترین گوشی هاگواه این موضوع است. اما این شرکت قرار است یک گوشی جدید دیگر که انتظار میرود جفت E4 باشد نیز به بازار عرضه کند.

سایت MySmartPrice یک تصویر رندر شده از گوشی جدید موتورولا به اشتراک گذاشته است که نشان میدهد این مدل بسیار شبیه به گوشی موتو E4 است. و تفاوت آن در این است که حسگر اثر انگشت آن به عقب منتقل شده و در زیر لوگوی موتورولا پنهان شده است. که این بخاطر آن است که این گوشی کوچکتر از مدل قبلی خود است. هرچند وقتی از جلو به این گوشی نگاه میکنیم بنظر نمی آید کوچکتراز مدل قبلی باشد.

مشخصات فنی این گوشی هوشمند

جزئیاتی که از این گوشی در دست است نشان میدهد که، بدنه این گوشی احتمالا از جنس فلز میباشد و  داری دو فلش یکی برای دوربین جلو و دیگری برای دوربین پشتی (درست مثل مدل قبلی خود) میباشد. این مدل به پورت میکرو USB مجهز است  به جای USB Type-C که این روزها در بسیاری از گوشی های میان رده وجود دارد. ما انتظار داریم این گوشی از داخل تغییرات بیشتری داشته باشه نسبت به مدل قبلیش که البته در حال حاضر جزئیات بیشتری از این مدل در رسانه وجود ندارد.

احتمال می رود که تا ماه آوریل به بازار عرضه شود

گوشی جدید موتورولا بسیار شبیه به مدل قبلی آن است بنابراین انتظار میرود تا بزرگترین تغییرات در داخل رخ  داده باشد، البته هنوز مشخص نیست. ممکن است این مدل هم به تراشه Quad-core مجهز باشد. به هر حال تنها چیزی که میتوانیم حدس بزنیم این است که  موتور E5  در چه  زمانی ممکن است راه اندازی شود، بر اساس اخبار منتشر شده بنظر میرسد این مدل در تاریخ ۳ آوریل به بازار عرضه میشود. نکته جالب این است که منابع مطلع ادعا میکنند که بعد از عرضه گوشی موتو E5 به بازار شرکت موتورولا قصد دارد بلافاصله موتو E5 pluse  رو عرضه کنه که با یک باتری با ظرفیت بالا قدرتمند شده است. اگر این ادعا که این دو گوشی به زودی عرضه خواهند شد درست باشد پس خبر های جدیدی ازآنها در هفته آینده خوهیم شنید منتظر ما باشید.

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار