بررسی پیکسل ۲ ایکس ال گوگل

71ae38a37c0b2cbfa84e6fbcece0cf1a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بررسی پیکسل ۲ ایکس ال گوگل

شرکت گوگل اگرچه بیشتر به عنوان یک کمپانی فعال اینترنتی شناخته می شود اما در دهه گذشته حضور موثری در تولید دستگاه های هوشمندی چون تبلت، تلفن هوشمند و برخی دیگر داشت. از این رو گوگل را نباید تنها یک کمپانی فعال اینترنتی به شمار آورد.

در ۴ اکتبر سال ۲۰۱۷ این کمپانی طی رویدادی چندین محصول جدید معرفی می کند که یکی از آنها تلفن هوشمند گوگل پیکسل ۲ ایکس ال بود. محصولی که باید آن را نسل جدید تلفن های هوشمند پیکسل به حساب آورد و از طراحی مینیمالیستی و ساده بهره می برد.

اگرچه عرضه آن از اکتبر آغاز شد اما فروش مطلوبی برای گوگل به دنبال نداشت. به هر حال در این مطلب می خواهیم به پیکسل ۲ ایکس ال بپردازیم تا آشنایی بیشتری با این اسمارتفون پیدا کرده و از ویژگی های آن آگاهی پیدا کنیم. شایان ذکر بوده پیکسل ۲ ایکس ال یک پرچمدار بوده و میان رده نیست.

طراحی و ساختblank

گوگل همیشه طراحی ساده ای برای محصولاتش انتخاب کرده و در نگاه نخست ویژگی ها و پیچیدگی مشاهده نمی شود. اسمارتفونی که بدنه فلزی داشته و سنسور اثرانگشت در قسمت عقب جای گرفته است. ابعاد ۱۵۷*۷۶*۷.۹ میلیمتری، وزن ۱۷۵ گرمی و برخی دیگر، ویژگی های ظاهری پیکسل ۲ ایکس ال را جذاب ساخته است. بدنه فلزی در کنار وزن مناسب، پیکسل ۲ ایکس ال را به گوشی هوشمند کارآمدی تبدیل می کند که می تواند مطابق انتظارات ظاهر شود و کاربردی به شمار رود.

نمایشگر

گوگل از صفحه نمایش ۶.۰ اینچی ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسلی بهره گرفته که با تراکم ۵۳۸ppi می تواند وضوح خوبی را به نمایش بگذارد.  گذشته از آن نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز ۷۶ درصدی بوده و یک اسمارتفون بی حاشیه محسوب می شود اما نسبت تصویر ۱۸:۹ در نظر گرفته شد. با چنین نمایشگری می توان پیکسل ۲ ایکس ال را اسمارتفونی جذاب از برند گوگل دانست که در دسته پرچمداران خوش ساخت شرکت سیلیکون ولی قرار می گیرد.

سخت افزار

پیکسل ۲ ایکس ال به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با حافظه رم ۴ گیگابایتی مجهز است. تراشه گرافیکی آدرنو ۵۴۰ در کنار چیپ هشت هسته ای می تواند عملکرد بالایی را در پیکسل ۲ ایکس ال به ارمغان آورد. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار دیگر حافظه های داخلی می تواند ترکیب سخت افزاری قابل توجهی را در محصول کمپانی گوگل رقم زند.

blankدوربین

پیکسل ۲ ایکس ال به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۲کی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز است. چنین پیکربندی دوربینی در نوع خود چشمگیر بوده و می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. پیکسل ۲ ایکس ال ویژگی های ظاهری جذابی داشته و در بخش دوربین نیز محصولی تمام عیار از برند گوگل به شمار می رود.

باتری

پیکسل ۲ ایکس ال از پک باتری ۳۵۲۰ میلی آمپری بهره می برد که ساعت ها می تواند کاربر را فعال باقی نگهدارد. با این حساب پیکسل ۲ ایکس ال را باید یک مدل بزرگ به شمار آورد که در نوع خود کم نظیر بوده و یک محصول چشمگیر از برند گوگل به شمار می آورد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار