شرکت یوبی سافت چندی پیش بازی Ghost Recon Breakpoint به صورت رسمی معرفی کرد

cb9b9ab8dc7ba69ae08dfaaa084dd4ab
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تاکنون وعده‌های زیادی از شرکت یوبی‌سافت برای معرفی بازی Ghost Recon Breakpoint شنیده‌ایم اما خوشبختانه این کمپانی چندی پیش به وعده‌های خود عمل کرد و این بازی را به صورت رسمی معرفی کرد.

همانطور که اشاره کردیم کمپانی یوبی‌سافت در زمینه معرفی بازی Ghost Recon Breakpoint وعده‌های بسیاری داده بود به‌گونه‌ای که هفته گذشته وب سایت جدیدی را با نام Skell Technology طراحی و راه‌اندازی کرد و در آن حدس و گمانه‌زنی‌های متعددی را در زمینه عرضه نسخه جدید مجموعه  Tom Clancy و به‌ویژه بازی Ghost Recon Breakpoint به راه انداخت این حدس و گمانه‌زنی‌ها همچنان وجود داشت تا اینکه این کمپانی از نسخه بعدی مجموعه گوست ریکون که Ghost Recon Breakpoint نام دارد به صورت رسمی رونمایی کرد.

شرکت یوبی سافت چندی پیش بازی Ghost Recon Breakpoint به صورت رسمی معرفی کرد

سازندگان نسخه جدید مجموعه گوست ریکون یعنی بازی Ghost Recon Breakpoint در رابطه با داستان آن به مبارزه سه Ghost دیگر با گروه Wolve  اشاره کرده‌اند. بر اساس گفته‌های سازندگان این بازی، بیشترین جذابیت این بازی از زمانی آغاز می‌شود که کول دی واکر که یکی از اعضای سابق گروه گوست بوده است و علاوه‌بر این دوست صمیمی شخصیت اصلی این بازی است، رهبری گروه Wolve  را برعهده می‌گیرد. اگر بخاطر داشته باشید کول دی واکر در بروزرسانی که قبلا برای بازی Ghost Recon Wildlands منتشر شده بود مطرح شد.

بر اساس گفته‌های کمپانی یوبی‌سافت بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ ۱۴ مهرماه ۹۸ یعنی ۴ اکتبر برای سه پلتفرم شامل: کنسول بازی پلی‌استیشن ۴، کنسول بازی ایکس باکس وان و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار