آیپد اپل در راه است

8731cc6cf40fc139fb4309c26f4d023a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل معمولا از شرکت‌های پیشرو در هر زمینه‌ای است، البته این برند در زمینه بلندگوهای هوشمند سهم بازار کمی دارد. چرا که طبق بررسی‌ها، سهم این برند در این زمینه تنها ۵ درصد است. این عدد در مقایسه با رقبا یعنی آمازون با ۶۹ درصد و گوگل با ۲۵ درصد، سهم کمی محسوب می‌شود. در مورد محصولات اپل، مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ گفته که اپل در حال حاضر نمایشگر هوشمندی در خط تولید خود ندارد و باید یک نمایشگر ۱۵ اینچی تولید کند. او در ماه ژوئن اشاره کرده بود که مهندسان و طراحان این شرکت در حال کار بر روی آیپد اپل بزرگ‌تر برای عرضه در چند سال آینده هستند. در ادامه عنوان کرده که این برند در سال آینده یک آیپد پرو روانه بازار خواهد کرد و به همین دلیل iPad با نمایشگر بزرگ‌تر در سال آینده روانه بازار نخواهد شد.

مزیت آیپد اپل

یکی از مزایای اپل در دستگاه‌های هوشمندش، پشتیبانی از اپ‌استور است که با استفاده از این قابلیت در نمایشگر هوشمند ۱۵ اینچی خود می‌تواند نسبت به آمازون، در بازار برتری داشته باشد. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اجرای اپ‌های مک اشاره کرد. همچنین عملکرد مولتی تسکینگ آن مشابه کامپیوترش خواهد بود، ضمن اینکه این شرکت باید از چیپست قوی و دوربین باکیفیت استفاده کند.

 

چیزی که از موارد استفاده آیپد اپل انتظار می‌رود این است که کاربران از آن در شرایط مختلف استفاده کنند. احتمالا علاوه بر این که کاربران می‌توانند از آن به‌عنوان یک نمایشگر هوشمند در خانه استفاده کنند، می‌شود آن را مانند تبلت به بیرون از خانه هم حمل کرد. باتوجه‌به این موارد احتمالا قیمت آن بالا خواهد بود. البته نباید فراموش کنیم که نحوه صحیح قیمت‌گذاری یک نکته مهم در میزان موفقیت این نمایشگر خواهد بود.

همچنین نمایشگرهای هوشمند به دستیار دیجیتالی مانند آمازون الکسا یا دستیار هوشمند گوگل نیاز دارند. دستیار اپل یعنی سیری، دارای نقطه ضعف‌هایی است که باعث می‌شود با رقبای خود در یک ردیف قرار نگیرد.

به اعتقاد گورمن، اپل در سال آینده، آیپد پرو خود را در سایزهای ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی در بازار عرضه خواهد کرد. این آیپد علاوه بر داشتن نمایشگر مینی LED، به شارژ بی‌سیم مغناطیسی مگ سیف و شارژ بی‌سیم معکوس مجهز خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار