سامسونگ گلکسی A42 در راه است

df9f1b7a1a8bd3ad87bb06c70beb36a6
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هنوز یک سال از رونمایی گلکسی A40 و A41 نگذشته بود که سامسونگ چند روزگذشته از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. جنگ بین میانرده ها موجب شده سامسونگ بیش از پیش در این حیطه فعالیت کند. سری A این کمپانی مخصوص گوشی های میانرده است که با ارائه امکانات بی نظیر و کیفیت ساخت بالا موجب شده بسیاری از کاربران خرید گوشی های سامسونگ را به دیگر برند ها ترجیح دهند.

این محصول که همراه با چندین محصول دیگر از این کمپانی مانند تب A7  و شارژر بی سیم تریو در مراسمی آنلاین به طور رسمی معرفی شد با داشتن امکان اتصال به شبکه ۵G به عنوان جدید ترین گوشی ۵G در میانرده های این کمپانی شناخته می شود. با این حال سامسونگ در مراسم رونمایی خود تنها چندین عکس و مشخصاتی نصفه و نیمه از این محصول ارائه داده و ادعا کرده که معرفی مشخصات دیگر را به زمانی دیگر موکول خواهد کرد. به طوری که هنوز از ابعاد و رزن این اسمارتفون اطلاعاتی در دست نیست. در ادامه مشخصات منتشر شده از این اسمارتفون را  می خوانید . با دیجی دو همراه باشید:

سامسونگ گلکسی A42

مشخصات سامسونگ گلکسی ای ۴۲

با توجه به تصاویر منتشر شده از این اسمارتفون این طور برداشت می شود که بدنه آن به طور منحصر به فردی طراحی شده طوری که می توان طیف رنگ روی قاب پشت را با خط های افقی که روی آن کشیده شده است تشخیص داد. روی این قاب ماژول دوربین به شکل مربعی طراحی شده که چهار لنز را در خود جای داده است از این رو می توان گفت که فناوری دوربین های چهارگانه در این میانرده نیز لحاظ شده. گفتنی است که زاویه های خمیده این دستگاه می تواند خوش دستی آن را نشان دهد. در پنل جلویی نیز حاشیه ها به سود وسعت نمایشگر به کمترین حد خود رسیده است. اما درقسمت انتهایی آن کمی پهن تر شده که البته بسیار ناچیز است. ناچ U مانندکه برای دوربین سلفی طراحی شده نیز در قسمت میانی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات ظاهری این دستگاه می توان به شیار کارت حافظه جانبی اشاره کرد. اما هنوز مشخص نیست که A2 از جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردار است یا کاربران باید برای شنیدن موسیقی به اتصالات دیگر روی آورند.

نمایشگر این اسمارتفون ۶.۶ اینچ بوده و رزولوشن آن به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل می رسد. ناگفته نماند که تراکم پیکسلی این نمایشگر ۳۹۹ پیکسل در هر اینچ است. نوع نمایشگر A42 سوپر آمولد بوده که به لطف آن حسگر اثر انگشت روی آن تعیبه شده است.

سامسونگ گلکسی A42

مشصخات دوربین گلکسی A42

دوربینی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است می تواند به خوبی نیاز کاربران از یک دوربین با کیفیت  برطرف کند. این دوربین چهارگانه مجهز به یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و همچنین لنز ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق است. لازم به ذکر است که قابلیت دوربین این دستگاه فیلم برداری ۴K با ۳۰ فریم در ثانیه است.

دوربین سلفی نیز از لنزی با کیفیت تشکیل شده است که امکان تماس تصویری فوق العاده و همچنین ثبت عکس سلفی بسیار خوبی را به کار هدیه می دهد. این دوربین از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی بهره برده است.

هنوز از مشخصات سخت افزاری این اسمارتفون اطلاعاتی در دسترس نیست. اما طبق مشخصات ارائه شده می دانیم که A42 از اندروید ۱۰با رابط کاربری  One UI 2.5 برخوردار است. علاوه بر این حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز در این گوشی وجود دارد، اما مشخص نیست که حافظه رم در آن چه میزان بوده و اینکه آیا A42 تنها در یک نسخه عرضه خواهد شد و یا خیر.

قدرت باتری گلکسی A42

تنها اطاعاتی که درباره باتری این اسمارتفون در دسترس است قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپری آن است. البته که مشخص شده A42  از قابلیت شارژ سریع نیز بهره مند بوده اما میزان قدرت آن هنوز مشخص نشده است.

جمع بندی پایانی

در حال حاضر گلکسی A51 ارزان ترین گوشی میانرده سامسونگ است. با این وجود اگر A42 به بازار جهانی راه پیدا کند قطعا ارزان ترین گوشی جدید میانرده این کمپانی با امکان شبکه ۵G ، پس از گلکسی A51 و گلکسی A71 خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار