انتشار تصویری جدید از ریزرفون ۲

c751667ccf40c237685f038e52783b6a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

انتشار تصویری جدید از ریزرفون ۲

شرکت ریزر قصد داشته هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند گیمینگ ریزرفون را معرفی کند. سال گذشته شاهد اولین نسخه ریزرفون بودیم که محصولی برجسته محسوب شده و ویژگی های بزرگی داشت.

به تازگی تصویر جدیدی از ریزرفون ۲ توسط اوان بلاس توییتر منتشر شده که ریزرفون ۲ را با بخش عقبی متحول شده و قسمت جلو نسبتا تغییر یافته نشان می دهد. در قسمت عقب ریزرفون ۲ دوربین دوگانه به بخش وسط منتقل شده و آرایش دوربین نیز تغییراتی داشته است. در قسمت جلو نمی توان تغییرات خاصی را مشاهده کرد

در نسل جدید نیز باید شاهد ویژگی های قابل توجه دیگری باشیم که تجربه کاربری بهتری ارائه می دهد. گفته شده ریزرفون ۲ تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد و شرکت سازنده قصد داشته ویژگی های قابل توجهی را برای آن در نظر گیرد. پیشتر شایعه شد نسل جدید ریزرفون به سیستم نورپردازی Chroma LED مجهز است که برای نوتیفیکیشن ها در نظر گرفته شد.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون ریزرفون ۲ منتشر شد و هیچ یک به تایید یا تکذیب ریزر نرسید. از مشخصات شایعه وار این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش QHD با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهبودیافته، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

پیش بینی می شود این محصول تا نوامبر ۲۰۱۸ رونمایی شود و قیمتی بیش از ۶۰۰ دلار خواهد داشت و باید آن را یک نمونه برجسته دانست. شایان ذکر بوده ریزرفون ۲ از ویژگی بهتری هم برخوردار است و احتمالا مدت کوتاهی پس از معرفی روانه بازار می شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار