ساعت هوشمند مون‌بلان سامیت ۲ معرفی شد

085b47ae35f9cdffde8fd62c68a5f4ff
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساعت هوشمند مون‌بلان سامیت ۲ معرفی شد

شرکت کوالکام پیشتر پردازنده اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ را معرفی کرد و این در حالی است که دو سال قبل اسنپدراگون ویر ۲۱۰۰ معرفی شد. مدل پیشین روی ساعت های هوشمند مختلفی به کار گرفته شد و در این بین یک کمپانی از اولین ساعت هوشمند مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰ رونمایی کرد.

 اولین کمپانی که چنین چیپی را در محصول خود به کار گرفته، مون‌بلان نام داشته و به تازگی ساعت هوشمند مون‌بلان سامیت ۲ را معرفی کرد. این ساعت هوشمند به سیستم عامل WearOS گوگل مجهز است و یک محصول لوکس از موبلان شناخته می شود. یک نمایشگر ۱.۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۹۰*۳۹۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ویر ۳۱۰۰، حافظه رم ۱ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، باتری ۳۴۰ میلی آمپری و وزن ۶۲ گرمی از مشخصه های مون‌بلان سامیت ۲ لوکس است.

این ساعت از حسگرهای مختلفی چون سنسور ضربان قلب، ارتفاع سنج، شتاب سنج و ژیروسکوپ بهره می برد. با بدنه مقاوم در برابر آب قادر است در عمق ۵۰ متری قرار گیرد و همچنین در برابر خط و خش نیز مقاومت بالایی دارد. مون‌بلان سامیت ۲ در چهار مدل کربنی، فلزی، تیتانیومی و فلز دو رنگ عرضه می شود. قیمت نسخه پایه ۹۹۵ دلار و نسخه نهایی به ۱۲۳۵ دلار می رسد.

چنین قیمتی باتوجه به برند لوکس مون بلان عجیب نیست و انتظار می رفت هزینه بالایی برای آن در نظر گرفته شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار