رونمایی پاناسونیک از گوشی هوشمند مقرون به صرفه Eluga I9

5be9c40852327533e2ae0a9f8f9f0a32
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت پاناسونیک که بیشتر به عنوان تولیدکننده محصولات صوتی تصویری شناخته می شود، چند سالی است که به تولید گوشی هوشمند نیز می پردازد. البته اسمارتفون های این کمپانی بیشتر در بازار ژاپن به فروش می رسد و در بازارهای دیگر نیز به فروش می رسد اما نباید انتظار داشت تمامی مدل های آن را بتوان به سادگی یافت. حال به تازگی این برند ژاپنی تصمیم گرفت یک رده پایه جدید را به نام Eluga I9 معرفی کند که با ویژگی های بزرگی همراه بوده اما قیمت بسیار مقرون به صرفه ای توسط شرکت موردبحث در نظر گرفته شد.

با طراحی باکیفیت و وجود سنسور اثرانگشت انتظار می رفت Eluga I9 قیمت بالاتری داشته باشد اما پاناسونیک آن را تنها با قیمت ۱۱۶ دلار عرضه می دارد که در کنار مشخصات رده پایه می تواند بسیار چشمگیر و مقرون به صرفه باشد.

از مشخصات سخت افزاری Eluga I9 باید به صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی IPS، پردازنده چهار هسته ای MT6737 مدیاتک با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۵.۰ نوقا، ضخامت ۷.۸ میلیمتری و برخی دیگر اشاره داشت.

با چنین مشخصاتی می توان محصول کمپانی پاناسونیک را با قیمت ۱۱۶ دلار بسیار مقرون به صرفه و کارآمد دانست. پاناسونیک سعی داشته در زمینه تلفن هوشمند رده پایه بتواند محصولات کارآمدی را عرضه دارد Eluga I9 یکی از آنها محسوب شده که تجربه کاربری لذت بخشی را با مشخصه های ایده آل و کارآمد رقم می زند.

Eluga I9 با قیمت مورد اشاره در رنگ خاکستری، آبی و طلایی هم اکنون برای خرید دردسترس است. جزئیات بیشتری در کار نیست و برای کسب اطلاعات کافی باید به وب سایت شرکت پاناسونیک مراجعه کنید تا جزئیات بیشتری کسب نمایید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار