گوشی ۵G سونی عرضه خواهد شد

3f8bc5f484714c4708559ced54637883
زمان مطالعه: 1 دقیقه

سال ۲۰۱۹ تکنولوژی گوشی های هوشمند پیشرفت فراوانی داشته است و یکی از فناوری های جدید که شرکت های گوشی سازی در حال کار بر روی آن هستند، اینترنت نسل پنجم میباشد. این فناوری به خوبی در حال پیشروی است و شرکت ها یکی پس از دیگری دستگاهی را با این قابلیت معرفی و عرضه می کنند. شرکت سونی نیز به تازگی خبری را مبنی بر ساخت یک دستگاه جدید با فناوری ۵G منتشر کرده است. در ادامه با دیجی دو همراه باشید.
شرکت سونی پس از کمی دوری از فضای تولید و کم کاری در این زمینه، به میادین برگشته است و در نظر دارد از دستگاه جدیدی که آن را اسکپریا ۱ ۵G یا Sphinx j8010 رونمایی کند.

نام اولین گوشی ۵G سونی

سونی در حال حاضر خودش را برای معرفی دستگاه جدیدش(اکسپریا ۲) در نمایشگاه IFA 2019 آماده میکند. در این میان چیزی که به طور کامل مشخص نیست نام پرچم دار جدید سونی است. همانطور که گفته شد نام اکسپریا ۱ ۵G برای این دستگاه محتمل تر است و دلیل آن حضور نمایشگر ۴K در ایندستگاه و اسم رمز Sphix j8010 برای این دستگاه است که پیش از این آن را برای اکسپریا۱ شاهد بودیم.

blank
این دستگاه از یک نمایشگر با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل پشتیبانی خواهد کرد که در نتیجه دارای نسبت ۲۱:۹ خواهد بود و شباهت بسیار زیادی با اکسپریا ۱ خواهد داشت. این تمام ماجرا نیست! نکته‌ی جالب اینجاست که دستگاه دیگری با نام رمز J8210 Horus در راه است که به طور مشابه از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی خواهد کرد و بر روی آن یک نمایشگر  ۶ اینچی از نوع اولد تعبیه شده است.

انتظار می رود که سونی از دو دستگاه جدید خود به نام رمز J8210 Horus و Sphix j8010 در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی به عمل خواهد آورد. خبرها حاکی از آن هستند که تا حداکثر دو ماه دیگر میتوانیم این دستگاه را ببینیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار