ردمی وای ۳ در بنچمارک ظاهر می‌شود

9bc4936a9918c15d44a8a461ae7e73f1
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیائومی ردمی وای ۳ به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ و رم ۳ گیگابایت در بنچمارک ظاهر شد،‌ این دستگاه پیش از این برای دوبین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خود تست شده است. پنل پشتی این دستگاه میزبان گرادیان رنگی، دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت است.

در حال حاضر تاریخ انتشار این دستگاه ۲۴ آپریل در نظر گرفته شده است و امروز بنچمارک اطلاعات جدیدی از آن را منتشر کرده است.

همانطور که پیش از این نیز گفته شد این دستگاه به همراه یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ و رم ۳ گیگابایتی خواهد آمد، تراشه‌ی این دستگاه بسیار معمول بوده و در گوشی های چون ردمی نوت ۴ و ردمی وای ۲ استفاده شده است.

در حالیکه به نظر می‌رسد شاید اسنپدراگون ۶۳۲ انتخاب بهتری برای این دستگاه بود، که در ردمی ۷ نیز به کار رفته است. اما به نظر می‌رسد بهره مندی از این تراشه برای پایین نگه داشتن قیمت دستگاه به کار گرفته شده است. بنچمارک همچنین نشان می‌دهد که ردمی وای ۲ از رابط کاربری MIUI 10 بهره می‌برد که برپایه‌ی اندروید پای است.

ردمی وای ۳ در نسخه‌ی تک هسته‌ای توانسته امتیاز ۱۲۳۶ و در نسخه‌ی چند هسته‌ای امتیاز ۴۲۱۳ را برای خود ثبت کند. این اطلاعات شباهت زیادی به ردمی ۷ دارند. و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری یکی دیگر از شباهت های وای ۳ به ردمی ۷ می‌باشد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار