ردمی در فکر دستگاهی با دوربین ۶۴ مگاپیکسل است

431b9811c84060acf3edcce26db15377
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ردمی به تازگی به دنیای گوشی های پرچم دار و بالارده وارد شده است و قصد دارد به خوبی در این دنیا پیشرفت کند. همانطور که در بالا خواندید این شرکت در فکر عرضه‌ی دستگاهی به همراه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است. البته این کار پیش از این توسط شرکت سامسونگ در گوشی A70s انجام شده است. اما خب برای ساب برند ردمی انجام این کار چیز کمی نیست.

ردمی به کمک شرکت سامسونگ قرار است این کار را انجام دهد، سامسونگ به تازگی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خود رونمایی کرد و همانطور که گفته شد اولین بار آن را در A70s به کار گرفت، اما مثل اینکه حالا می‌خواهد با شرکت ردمی همکاری کند.

سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GW1 نام دارد و از ترکیب چند سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ساخته شده است. این سنسور طوری طراحی شده است که می‌تواند در شرایط نوری کاملا تاریک تصاویری با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل را بریایتان ثبت کند، ناگفته نماند که این عمل را با بهره گیری از فناوری Tetracell ممکن کرده است.

این سنسور آخر کیفیت خواهد بود و به شما امکان ثبت تصاویر HDR را می‌دهد، علاوه بر این شما به کمک این سنسور می‌توانید فیلم های اسلوموشن را با کیفیت فول اچ دی ثبت کنید و از فوکوس خودکار تشخیص فاز Super PD نهایت لذت را ببرید. سامسونگ در نظر دارد تا از اواسط سال جاری این سنسور را در مقیاس انبوده تولید کند. بنابراین انتظار می‌رود در اواخر امسال گوشی هایی را با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی قدرتمند سامسونگ ملاقات کنیم.

شرکت ردمی در اوایل سال جاری از بیشتر گوشی های خود رونمایی کرد، بنابراین دستگاهی در دست ساخت ندارد که انتظار داشته باشیم سنسور ۶۴ مگاپیکسلی را در آن ببینیم. پس باید منتظر باشیم تا دستگاه جدیدی از این برند در اواخر سال جاری معرفی شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار