درز اطلاعات جدید از ایکس باکس وان بدون دیسک درایو

91ec6972f5198115c5efd11e7beec2d2
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت مایکروسافت برای سال ۲۰۱۹ برنامه های بزرگی در سر دارد و به دنبال رونمایی محصولات مختلفی در بخش سخت افزاری است که از جمله باید به کنسول های جدید ایکس باکس اشاره کرد.

چند ماه قبل شاهد انتشار شایعه ای بودیم که به ایکس باکس وان بدون دیسک درایو اشاره می کرد. کنسولی که بازیکنان تنها قادرند بازی را به صورت دیجیتالی تهیه کنند.

به تازگی شایعات جدیدی منتشر شده که نشان می دهد مایکروسافت طراحی شبیه به ایکس باکس وان اس را برای آن در نظر گرفته و حذف دیسک درایو نیز قیمت آن را به شدت کاهش داده است.

گفته شده حذف این بخش کاهش قیمت ۵۰ دلاری را نسبت به ایکس باکس وان اس خواهد داشت. بنابراین گیمرهای ایکس باکس قادرند کنسول جدید را با هزینه کمتر و اقتصادی تهیه کنند.

همچنین حذف دیسک درایو باعث کوچک شدن ضخامت گشته و این کنسول به اسم رمز Maverick تحت توسعه قرار دارد. گزارش گفته است مایکروسافت دو روش را در نظر گرفته که در مدل نخست بازیکنان می توانند عناوین دیجیتالی را جایگزین عناوین فیزیکی کنند و در سوی دیگر استفاده از سرویس های آنلاینی چون گلد و گیم‌ پس ساده خواهد شد.

پیشتر فیل اسپنسر مدیرعامل ایکس باکس اظهار داشت که کنسول بازی جدیدی تولید می شود و مناسب بیشتر گیمرها خواهد بود. قیمت احتمالی ایکس باکس وان بدون دیسک کمتر از ۲۰۰ دلار است. گفته می شود شرکت کوپرتینویی می خواهد سال ۲۰۱۹ نسل نهم کنسول بازی را با پردازنده گرافیکی و محاسباتی AMD عرضه دارد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. بنابراین بهتر است جهت کسب جزئیات بیشتر تا E3 2019 منتظر ماند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار