درز اطلاعاتی از میزو نوت ۹

5b96307d723787bf20373e6611c012b7
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت میزو در تلاش است هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را با سطح مشخصاتی میان رده و پرچمدار راهی بازار کند. اسمارتفون هایی که مدل های بزرگی هستند و ویژگی های ارزنده نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

برای ۲۰۱۹ نیز میان رده ها و پرچمداران متعددی را برنامه ریزی کرده که یکی از آنها میزو نوت ۹ خواهد بود. به تازگی اطلاعاتی درباره این تلفن هوشمند آشکار شده که نشان می دهد با محصولی قابل توجه رو به رو هستیم.

به تازگی در پایگاه داده انتوتو، تلفن هوشمند نوت ۹ امتیاز ۱۷۰ هزار را کسب کرد. این امتیاز به لطف پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵۰ رویت شد و گذشته از آن دوربین پروضوح ۴۸ مگاپیکسلی نیز در محصول جدید به کار گرفته می شود.

طراحی صفحه نمایش ناچ نیز ویژگی دیگر میزو نوت ۹ است. پیشتر شایعه شد میزو روی گوشی هوشمندی به نام X9 مشغول کار است که اطلاعاتی نیز آشکار شد. انتظار می رود این دیوایس به پردازنده سری ۶۰۰ اسنپدراگون مجهز بوده و صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی دارد.

تلفن هوشمند جدید میزو جانشین میزو نوت ۸ خواهد بود که دو ماه قبل با دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۲، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی روانه بازار شد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار