خانواده جدید سامسونگ معرفی می شوند؛ گلکسی F41

d0e1ff97153df626f135c1ad3bafd2af
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سامسونگ علاوه بر اینکه بر تولید پرچمداران قدرتمند تمرکز کرده از عرضهد میانره های خود غافل نشده است. این کمپانی در حال حاضر سکوی دوم در تولید گوشی های هوشمند را از آن خود کرده است و رقابت سختی با گوشی های اپل دارد. ماه گذشته خبر هایی به گوش می رسید مبنی بر اینکه این کمپانی قصد رونمایی از سری جدید میانرده های خود دارد و نام زیر برند جدید خود ا F قرار داده است. این زیر برند حال در کنار سری های A و M سامسونگ میزبان مدل های بسیاری خواهد بود. ۱۷ مهر ماه ۹۹ گوشی F41 از این زیر برند در بازار هندوستان در دسترس کاربران قرار گرفت. به وعده این کمپانی در چند روز آینده کاربران سراسر دنیا می توانند این اسمارتفون را تهیه کنند. در ادامه به مشخصات این اسمارتفون می پردازیم:

خانواده جدید سامسونگ معرفی می شوند؛ گلکسی F41

مشخصات ظاهری گلکسی F41

سامسونگ تلاش کرده در میانرده های خود نیز کیفیت بدنه را لحاظ کند گرچه با کیفیت ترین اسمارتفون های این کمپانی مختص پرچمداران آن است، اما میانرده های آن نیز از کیفیت مطلوبی برخوردارند و با بسیاری از میانرده های برند های دیگر در حال رقابت هستند. نمایشگر این اسمارتفون ۶.۴ اینچ بوده و از نوع سوپر آمولد است. رزولوشن ۱۰۸۰ د ر۲۳۴۰ این نمایشگر که تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ دارد موجب می شود F41 از این جهت به عنوان یک گوشی با کیفیت شناخته شود. در قاب پشتی نمایای دوربین، ظاهر پرچمداران این کمپانی را تداعی می کند، البته که آن کیفیت را نمی توان از این اسمارتفون انتظار داشت. ماژول مشکی رنگ که میزبان ۳ لنز با کیفیت است در قاب پشتی طراحی شده است. در میانه این قاب نیز حسگر اثر انگشت دیده می شود که در اکثر مدل های میانره این کمپانی دیده شده است.

امکاناتی که در هر میانرده ای یافت نمی شود

یکی از نقاط مثبت این اسمارتفون وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون است . بد نیست بدانید که این امکان در حال حاضر در بسیاری از اسمارتفون های جدید یافت نمی شود. از این جهت می توان آن را مزیتی برای این اسمارتفون دانست. علاوه بر این امکان افزایش حافظه داخلی نیز در این گوشی خود یکی دیگر قابلیت های قابل توجه شناخته می شود.

خانواده جدید سامسونگ معرفی می شوند؛ گلکسی F41

مشخصات فنی گلکسی F41

سامسونگ برای این اسمارتفون از تراشه های نوع Exynos 9677 بهره برده است. این تراشه ۸ هسته ای درکنار پردازنده مرکزی Mali-G42 MP3 یک مجموعه مطلوب در پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات را فراهم خواهد کرد. گفتنی است که وجود رم ۶ گیگابایتی برای این اسمارتفون می تواند خیال کاربران را از داشتن فضای مناسب ذخیره سازی آسوده کند. سامسونگ گلکسی F41 را در دو نسخه عرضه کرده که کاربران می تواند آن را در نسخه ها ی۶/۶۴ و ۶/۱۲۸ تهیه کنند . علاوه بر این امکا افزایش حافظه داخلی توسط کارت حافظه داخلی نیز وجود دارد. سیستم عامل این اسمارتفون بر پایه اندروید ۱۰ تهیه شده که مبتنی بر رابط کاربری One UI 2.1 است.

دوربین های بسیار باکیفیت بر پیکره یک میانرده

دوربین های F41 از دیگر میاندره های سامسونگ چیزی کم و کاست ندارد و جز میانرده های بسیار باکیفیت این برند به شمار می آید. می توان ادعا کرد سامسونگ اولین مدل از زیر برند F را در بالاترین کیفیت عرضه کرده است،از این جهت می توان انتظار داشت مدل های بعدی از کیفت بالا تری برخوردار باشند. دوربین اصلی این اسمارتفون متشکل از سه لنز بوده که عبارت اند: از لنز ۶ مگاپیکسلی واید، لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و در آخر لنز ۵ مگاپیکسلی سجش عمق . گفتنی است که این دوربین قابلیت فیلمبرداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. لنز سلفی که در این دستگاه تعبیه شده دارای کیفیت ۳۲ مگاپسکلی است از این رو یکی از بهترین دوربین های سلفی را در این خانواده شاهد هستیم. این دوربین نیز به مانند دوربین اصلی قابلیت فلیمبرداری ۴K با سرعت۳۰ فریم برثانیه را خواهد داشت.

خانواده جدید سامسونگ معرفی می شوند؛ گلکسی F41

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری نقطه قوت گلکسی F41

مهمترین نکته در این اسمارتفون که فوکوس تبلیغاتی آن نیز بوده است، بهره مندی این میانرده از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپی است. این اسمارتفون با بهره مندی از این قدرت باتری می تواند گزینه بسیار مطلوبی برای کاربرانی باشد که ساعت های بسیاری را در روز با گوشی هوشمند خود سروکار دارند. علاوه بر این سرعت شارژ ۱۵ واتی نیز نیز موجب می شود که این گوشی در مدت زمان کمتری فول شارژ شود.

جمع بندی پایانی

اولین مدل از سری F سامسونگ نیز با بهترین کیفیت رونمایی شده است. این اسمارتفون با داشتن باتری بسیار قدرتمند، نمایشگر وسیع و همچنین دوربین فوق العاده کاربران بسیاری به سمت خود جلب خواهد کرد. علاوه بر این وجود شیار کارت حافظه جانبی و همچنین جک ۳.۵ میلی متری هدفون می تواند به عنوان نقاط قوت این گوشی به شمار آید. از این جهت اگر به دنبال به گوشی مقرون به صرفه و بسیار با کیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم تا زمان عرضه این اسمارتفون از خرید گوشی هوشمند دست نگه دارید.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار